دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 09:19

واحد بافق؛ از تور گردشگری دانشجویی تا گرامیداشت مقام استاد

کمیته گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی بافق تور گردشگری دانشجویی به شهرستان بهاباد برگزار کرد.
کد خبر : 177511

به گزارش خبرنگار آنا، کمیته گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی بافق در اولین برنامه گردشگری خود، 28 نفر از دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی را به شهرستان بهاباد اعزام کرد.


در این تور یکروزه، حاضران از موزه مردم شناسی، صنایع دستی، ساختمان قدیمی میراث فرهنگی، قبرستان کازد، سنگواره ها و دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد و همچنین از قلعه تاریخی عظیم آباد و روستای صادق آباد این شهرستان دیدن کردند.


گرامیداشت مقام استاد در دانشگاه آزاد اسلامی بافق



مراسم تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی بافق به مناسبت روز استاد، برگزار شد.


در این برنامه که به همت معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد، اعضای هیات علمی واحد بافق با حضور در استادسرای واحد از نخستین استاد بازنشسته دانشگاه نیز تجلیل کردند.


در این مراسم حسینعلی لازمی رئیس واحد بافق با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز معلم و استاد، به ارائه گزارشی از وضعیت واحد پرداخت و موفقیت های کسب شده را مرهون تلاش همه کارکنان و اساتید دانست.


در ادامه با حضور رئیس و معاون آموزشی و فرمانده بسیج اساتید دانشگاه، از تلاش نادر گورابیان به عنوان نخستین استاد بازنسشته واحد بافق تجلیل شد و با اعطای هدیه از زحمات اعضای هیات علمی، تجلیل به عمل آمد.


برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی بافق



مسابقات شفاهی قرآن و عترت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید در چهار بخش قرائت، ترتیل، اذان و حفظ در دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.


به گزارش آنا، در این دوره از مسابقات که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه برگزار شد، 18 نفر در بخش قرائت، ترتیل، اذان و حفظ آیاتی از کلام الله مجید به رقابت با هم پرداختند که در پایان و با نظر داوران یونس خالقدادی، محمد رضا قاسمزاده، محمد رضا تفکری، زمزم عبداللهی، ملیحه غلامی، فاطمه طاهرنیا و حدیث حکیمی در رشته های مختلف حائز رتبه برتر شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته