اختلال 48 ساعته در واحد ارتباط مردمی مخابرات تهران
به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی واحد ارتباط مردمی مخابرات منطه تهران به مدت 8 ساعت با اختلال همراه است .
براساس این گزارش شماره تلفن ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران با هدف یکپارچه سازی کدهای خدماتی از 2090به 2021 تغییر یافت.
شهروندان تهرانی می توانند از این پس جهت دریافت اطلاعات در بخش تلفن ثابت و دیتا و هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد به جای شماره (2090) با کد (2021) تماس برقرارکنند.
پیشتر داود زارعیان معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت و گو باخبرنگار ایرنا ایجاد مرکزهای تماس( کال سنتر) متمرکز را از برنامه های طراحی شده برای امسال این شرکت توصیف کرد تا این مرکزها قابلیت ارایه سرویس از یک نقطه به سراسر کشور را داشته باشد.
اطلاعات منتشر شده از دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 1395نشان میدهد در فاصله زمانی سی ام مهرماه تا پایان آذرماه پارسال، 50 هزار و 306 شماره تلفن ثابت به مجموع شماره تلفن های دایری کشور اضافه شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه 38.52 درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه پارسال 38.21 درصد بود و نشان دهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.
همچنین شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال به 9 میلیون و 318 هزار و 943 مشترک رسید و شمار تلفن های همگانی ثابت کشور تا پایان آذر ماه پارسال نیز 121 هزار و 443 دستگاه اعلام شد.
49 هزار و 14 روستا تا پایان آذرماه 1395 از تلفن ثابت برخوردار شدند.
انتهای پیام/