دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از ۲۷ چهره روابط عمومی

در چهارمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که در سوم خرداد در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، از ۲۷ ستاره ارتباطی و روابط عمومی کشور تجلیل می‌شود.
کد خبر : 177495

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی جشنواره، هوشمند سفیدی - رییس این جشنواره - با اشاره به مطلب مذکور گفت: این مراسم به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت "روز روابط عمومی"، امسال استثنائاً در سوم خرداد ماه برگزار می شود.


وی "روز روابط عمومی" را ، بستری مناسب برای جلب توجه مسئولان و مردم به اهمیت و ظرفیت بالای روابط عمومی دانست و گفت: باید سعی کنیم روابط عمومی را به عنوان "یک گفتمان برتر" در جامعه مطرح کنیم.


سفیدی با اشاره به اینکه موضوع اصلی محتوایی سال‌جاری روز روابط عمومی، تبیین رابطه بین روابط عمومی و حقوق شهروندی است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی در تامین حقوقی مثل حق آگاهی، حق پرسش خواهی و حق شفافیت، نقش مهمی را بازی می‌کند و از طرفی، اجرای واقعی منشور حقوق شهروندی به تقویت روابط عمومی در کشور منجر خواهد شد.


رییس جشنواره ستارگان روابط عمومی با بیان اینکه هیات داوران جشنواره، "ستاره ارتباطی دولت" در سال ۹۵ را دکتر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت تعیین کرده است، اعلام کرد: در این مراسم ضمن تقدیر از وی، از دکتر علی دارایی، معاون امور استان های سازمان صدا و سیما به دلیل ارائه خدمات برجسته به حرفه روابط عمومی در کشور در دهه ۷۰ نیز تقدیر خواهد شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: هوشمند سفیدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته