دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 08:39

الاهلی امارات به‌دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان

سرمربی حریف اماراتی استقلال تاکید کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.
کد خبر : 177489

به گزارش گروه ورزشی آنا از الإمارات الیوم، الاهلی یکی از حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم اماراتی در دیدار رفت برابر آبی پوشان پایتخت توانست با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد و در دیدار برگشت در آزادی یک تساوی ارزشمند را کسب کرد تا شانس بالایی را برای صعود به عنوان تیم نخست به دور بعد داشته باشد. اولاریو کوزمین، سرمربی رومانیایی الاهلی تاکید کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.


او گفت‌: «الاهلی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و سه جام را به دست آورده اما این کافی نیست چرا که لیگ را از دست داده‌ایم و باید به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. هدف من با الاهلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و باید برای رسیدن به این هدف جنگید.»


سرمربی رومانیایی الاهلی ادامه داد: «بازی بسیار حساسی برابر لوکوموتیو پیش رو داریم. خوشبختانه در دیدار قبلی برابر استقلال توانستیم یک تساوی ارزشمند را برابر ۷۶ هزار هوادار حریف به دست آوریم. باید در دیدار پایانی خود هم به پیروزی برسیم تا با اقتدار به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کنیم.»


در این گروه الاهلی با هشت امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر قرار دارد. تیم های التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان هم پنج امتیاز هستند و هر چهار تیم شانس صعود دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب