دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1396 - 16:23
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

دانشگاه آزاد اسلامی نقش بی‌بدیلی در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه داشته است

مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما به میزبانی واحد کرمان برگزار شد. آل طه دراین مراسم عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر خدمت به مردم با پرورش نیروی انسانی متخصص در رشته‌های حوزه پزشکی، نقش بی بدیلی در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه داشته است.
کد خبر : 177422

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، دکتر بابک آل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: مامایی رسالتی بزرگ و مسئولیتی خطیر در راه حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت جامعه است. آموزش و مشاوره مردم از آغاز تولد تا پایان عمر انسان ها و مواجهه با لحظه خطیر و شکوهمند هستی که همان تولد است، افتخاری بزرگ و مسئولیتی سنگین برای متخصصان این حرفه است.



دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، مامایی را از مشاغل پراسترس معرفی کرد و گفت: لحظه لحظه های خدمت در کسوت مامایی ارزشمند و مقدس هستند و نباید از چشم ما نادیده گرفته شوند.


آل طه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همواره خدمت به مردم و جامعه در حوزه های گوناگون از جمله خدمات پزشکی و پرستاری و مامایی را رسالت خود می داند و برای بهبود و ارتقای شرایط سلامت جامعه تلاش می کند.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به کسب تجربه اعضای هیات علمی و کارکنان بخش مامایی واحد کرمان در سال های اخیر گفت: بیش از ربع قرنی از راه اندازی و شروع بکار رشته های مامایی و پرستاری در واحد کرمان می گذرد و این واحد دانشگاهی در طول این مدت بیش از هزار فارغ التحصیل پرورش داده و برای ایفای نقش در مسئولیت های مختلف به جامعه تحویل داده است.


وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی موسسه ای غیرانتفاعی است که با وجود غیر دولتی بودن، بدون در نظر گرفتن سود و زیان، رسالت اصلی و علمی خود که خدمت به جامعه است را به انجام می رساند.


آل طه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر خدمت به مردم با پرورش نیروی انسانی متخصص در رشته های حوزه پزشکی، نقش بی بدیلی در ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه داشته است.


مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با همکاری انجمن مامایی استان کرمان و شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان به میزبانی واحد کرمان برگزار شد و با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته