«ایست رسانهای» با موضوع «کتابخوانی و فضای مجازی» به نمایشگاه کتاب میآید
به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، فضای مجازی، فرصت یا تهدیدی برای کتاب و کتابخوانی، ایده های بهره گیری از فضای مجازی به منظور ترویج کتابخوانی، فرصت ها و زمینه های ترویج کتاب در فضای مجازی، مزایای کتاب های الکترونیکی موجود در فضای مجازی، از جمله موضوع هایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانهای» به آن پرداخته شده است.
همچنین در هشتمین شماره نشریه «ایست رسانه ای» با موضوع « کتابخوانی و فضای مجازی»، مزایای اپلیکیشن های کتابخوان مورد اشاره قرار گرفته و چهار اپلیکیشن معتبر ایرانی، معرفی شده است.
نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب میشود.
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر میشود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار میگیرد.
انتهای پیام/