دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1396 - 14:56

برگزاری دومین دوره مسابقات ملی بتن در واحد الیگودرز؛ نقش جهان واحد اصفهان اول شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز از برگزاری دومین دوره مسابقات ملی بتن با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 177343

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسماعیل درویشی گفت: «دومین دوره این مسابقات با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم و تایید موسسه استاندارد لرستان با حضور 24 تیم دانشجویی از دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور و چند تیم دانش‌آموزی از مدارس شهرستان الیگودرز و با هدف بالا بردن سطح علمی شرکت کنندگان به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.»


مهدی وجدیان مسئول برگزاری این مسابقات نیز با بیان اینکه این مسابقات در دو گرایش سبک و سنگین و بصورت راندمانی بود، اظهار کرد: «برای این موضوع، دو ویژگی شامل وزن و مقاومت فشاری ملاک تعیین نمونه برتر مورد آزمایش قرار گرفت.»


در پایان این مسابقات که با شور دانشجویی همراه بود، تیم‌های اصفهان، الیگودرز و بروجرد مقام‌های برتر را کسب کردند.


به گزارش آنا، گروه دانشجویی بتن نقش جهان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) دو مقام اول در گرایش های بتن سبک و سنگین و دو مقام شایسته تقدیر در دومین دوره مسابقات ملی تکنولوژی ساخت و تولید بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز را به دست آورد.



در این مسابقات در هر گرایش دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان شرکت کردند که در نهایت در هر دو گرایش، هر دو تیم نقش جهان 1 و2 موفق به کسب مقام اول و دوم شدند ولی با توجه به آیین نامه مسابقات مبنی بر اینکه از هر دانشگاه تنها 1 تیم می‌تواند حائز رتبه اول تا سوم شود، تیم دوم نقش جهان شایسته تقدیر معرفی شد.


استادان راهنمای تیم دکتر علیرضا زارعی و مهندس مهدی ظهرابی،سرپرست تیم امیر ظهرابی و اعضا؛ محمد نجفی، پوریا سازش، مریم محتشم خواه گشتی، فهیمه ستاریان و مهسا مختاری بودند.


تیم بتن دانشجویی واحد بروجرد هم متشکل از امیر بیرالوند، امیر زاهدپور و محسن لطفی به سرپرستی دکتر علیرضا رشنو موفق شد مقام سوم گرایش بتن پرمقاومت هدفمند را از آن خود کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته