دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 15:18

دریادار سیاری: با اقتدار کامل در باب‌المندب و خلیج عدن حضور داریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه با اقتدار کامل در باب المندب و خلیج عدن حضور داریم، گفت: حضور ایران در آب‌های بین‌المللی موفقیتی قابل توجه برای کشور محسوب می‌شود که طبق برنامه‌ریزی و اهداف راهبردی ادامه خواهد یافت.
کد خبر : 17732

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مرکز آموزش و آمادگاه نیروی دریایی سیرجان در استان کرمان گفت: امروز نیروی دریایی از افسران مجرب و متخصص بهره می‌برد و با تکیه بر توان داخلی و دانش موجود در کشور توانسته است به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. هم‌اکنون ناو‌گروه ایران در آب‌های بین‌المللی حضور دارد و این حضور موجب افزایش احساس امنیت در منطقه شده است.


وی همچنین افزود: تنگه باب‌اامندب و خلیج عدن، قاره‌های مختلف را به هم وصل می‌کند و محل عبور و مرور کشتی‌های تجاری و مراودات اقتصادی است؛ بنابراین هم اکنون کشتی‌های ایرانی و بین‌المللی با حضور ایران امنیت بیشتری را احساس می‌کنند.


فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ما پیام‌رسان صلح و دوستی در منطقه هستیم اما متاسفانه برخی از کشورها با حضور در این مناطق در سایه شعار برقراری امنیت اهداف دیگری را پیگیری می‌کنند.


سیاری در پایان با اشاره به توانمندی مرکز آموزش سیرجان در استان کرمان خاطرنشان کرد: این مرکز نقش پررنگی در زمینه پشتیبانی نیروی انسانی در نیروی دریایی ارتش ایفا می‌کند و طبق آمار بخش قابل توجهی از نیروهای نظامی ایران در این مرکز آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و از سطح آمادگی بالا برخوردارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته