دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 14:35
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست ماشین‌سازی: مشخص نیست سهام گسترش به ما واگذار می‌شود یا نه/ بازیکنان را دوباره جریمه می‌کنیم

علی اکبر خاکزاد با اشاره به واگذاری امتیاز باشگاه گسترش فولاد به ماشین‌سازی تبریز گفت: مالک باشگاه گسترش فولاد در حال حاضر ایران نیست و قرار است بعد از حضورش در تبریز در مورد واگذاری این باشگاه به ماشین‌سازی تصمیم گیری شود.
کد خبر : 177312

علی اکبر خاکزاد سرپرست ماشین‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بحث خرید امتیاز باشگاه گسترش فولاد توسط شهرداری تبریز و واگذاری آن به باشگاه ماشین‌سازی گفت: «این صحبت‌ها فقط در حد حرف در تبریز پیچیده‌ و هنوز صحبت‌ جدی در این باره نشده‌ است. مالک باشگاه گسترش فولاد در حال حاضر ایران نیست و قرار است بعد از حضورش در تبریز در این مورد بحث و تصمیم گیری شود. سه شنبه هفته آینده هم جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار می‌شود و مسئولان ماشین سازی در این مورد تصمیم گیری می‌کنند.»


وی در مورد قانونی بودن انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی افزود: «از نظر قانونی انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین‌سازی هیچ منع قانونی ندارد و یک باشگاه خصوصی می‌تواند امتیازش را به هر باشگاه دیگری بفروشد.»


سرپرست ماشین سازی در رابطه با جریمه بازیکنان این تیم بخاطر سقوط به لیگ دسته اول گفت: «بازیکنان ماشین سازی در این فصل مطالبات خودشان را سر وقت دریافت می‌کردند و باشگاه ما جزو پنج باشگاهی بود که مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت می‌کرد. باشگاه بخاطر نتایج بد تیم بازیکنان را جریمه کرد و قطعا موقع تسویه حساب با بازیکنان باز هم جریمه خواهند شد.»


خاکزاد در مورد دلایل سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته اول بیان کرد: «تیم ما مشکلات زیادی داشت. ما در طول فصل زمین تمرینی مناسب نداشتیم و باید در چمن مصنوعی تمرین می‌کردیم و در چمن طبیعی بازی می‌کردیم. ضمن اینکه به جز 5-6 بازیکن تیم که خوب کار کردند سایر بازیکنان نتوانستند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند و من نمی‌دانم مشکل این بازیکنان چه بود که عملکرد خوبی در تیم نداشتند.»


وی ادامه داد: «ماشین‌سازی تیم قدیمی تبریز است و بازیکنان این تیم باید برای پیراهن این باشگاه ارزش زیادی قائل می‌شدند و غیرت بیشتری به خرج می‌دادند تا تیم سقوط نکند. شهرداری تبریز که اسپانسر باشگاه است هیچ وقت اجازه نداد تا به بازیکنان سخت بگذرد. البته ما از عملکرد کادر فنی چه در زمان خطیبی و چه در زمان فرهاد کاظمی رضایت کامل داریم. هر دو مربی زحمت زیادی برای ماشین سازی کشیدند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته