دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1396 - 12:22
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت خبر داد:

حضور 811 شرکت خارجی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 811 شرکت خارجی از 36 کشور جهان حضور دارند.
کد خبر : 177299

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا،‌ کسری نوری مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، ‌گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب افزود:‌ این کشورها شامل آلمان، چین، اوکراین، سوئیس، ایتالیا، امارات،‌ اتریش، ارمنستان،‌ بلژیک،‌ فرانسه، هونگ کنگ، لهستان، کانادا، استرالیا، روسیه،‌ اسپانیا، سنگاپور، نروژ، سوئد، برزیل، ژاپن، تایلند، تایوان، پرتغال، اندونزی، انگلستان و ... می‌شود.


وی افزود: علاوه‌بر این شرکت‌های خارجی هزار و 207 شرکت ایرانی نیز در نمایشگاه حضور دارند.


وی به ثبت نام اولیه هزار و 800 متقاضی داخلی اشاره کرد و گفت:‌ فضای مورد نیاز برای جانمایی این تعداد 4 برابر فضای نمایشگاه بود بنابراین اولویت‌بندی در دستور کار قرار گرفت.


وی جانمایی غرفه‌ها را بر اساس زمینه فعالیت شرکت‌ها دانست و گفت:‌ شرکت‌های بالادست با محوریت شرکت نفت، میان‌دست با محوریت شرکت گاز و شرکت‌های پایین دستی با محوریت شرکت پتروشیمی و پالایش و پخش جانمایی شده‌اند.


نوری به حضور گسترده صادرکنندگان در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی از مهم‌ترین اهداف بیست و دومین نمایشگاه است و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای عرضه موقعیت‌های سرمایه‌گذاری پیمانکاران داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به شمار می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته