دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1396 - 08:49
در گفت‌وگو با آنا؛

اصغر حاجیلو: خوشحالم آبروی فرکی حفظ شد/ سایپا در لیگ شانزدهم فقر گلزنی داشت

سرپرست تیم سایپا گفت: می‌دانم که فرکی خیلی خوشحال است چون حداقل آبرویش حفظ شد و تیمش به لیگ آزادگان سقوط نکرد.
کد خبر : 177294

اصغر حاجیلو درباره نتایج دور از انتظار تیم سایپا که باعث شد این تیم یکی از بدترین تیم‌های لیگ شانزدهم شود، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «سایپا بدترین تیم لیگ برتر نبود بلکه بدشانس‌ترین تیم لیگ بود. حسین فرکی با عمل قلبی که پیش از شروع رقابت‌ها داشت دیر به سر تمرین تیم آمد به همین دلیل شناخت کافی را از همه مهره‌ها پیدا نکرد و در حقیقت نتوانست بازیکنان مورد علاقه‌اش را جذب کند.»


وی ادامه داد: «در ادامه هم برخی بازیکنان نتوانستند هماهنگی لازم را با هم پیدا کنند و دور از انتظار بازی کردند. بازیکنان خوبی مثل مسعود حسن‌زاده هم که بعد از جدایی در نیم فصل در سپاهان 9 گل زد در مدتی که در سایپا بود نتوانست با تیم هماهنگ شود. ما در نیم‌فصل هم بازیکن خوبی پیدا نکردیم که بتوانیم او را جذب کنیم. بهترین مهره هایی که جذب شدند حامد لک، عزت‌الله پورقاز و محمدرضا خلعتبری بودند که تا حدود زیادی هم موثر بودند اما ما نتوانستیم مهاجم گلزنی را جذب کنیم که بتواند به ما کمک کند.»


سرپرست تیم سایپا خاطرنشان کرد: «مهدی طارمی، ساسان انصاری و گادوین منشا به ترتیب 18، 16 و 15 گل برای تیم‌شان زدند. آن وقت تیم سایپا در کل فصل 20 گل زد. ما حتی به رضا عنایتی هم راضی بودیم اما او را هم نتوانستیم بگیریم و فقر گلزنی در تیم سایپا کاملا مشخص بود. وقتی گل نمی‌زدیم متعاقبا یا مساوی می‌کردیم و یا بازنده از زمین خارج می‌شدیم که این موضوع باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم. متاسفانه مهدی ترابی هم مصدوم شد و بعد از مصدومیت چون از تیم ملی خط خورده بود اصلا نتوانست به ما کمک همیشگی را بکند تا در نهایت کارمان به هفته آخر بکشد و با گل دقیقه 93 رضا جعفری در لیگ برتر ماندگار شویم.»


او در مورد درگیری‌اش با مجتبی عابدینی در بازی با ماشین‌سازی بیان کرد: «متاسفانه ذهنیت بدی که از بازی ماشین‌سازی با سیاه‌جامگان در ذهن من مانده بود باعث شد با استرس فراوانی دیدارمان را دنبال کنم. وقتی امین قاسمی‌نژاد در بازی رفت تیم‌شان با ما 2 گل برای تیمش زد و بازی 3 بر 3 مساوی شد و این بازیکن پنالتی را دقیقه 94 بازی با سیاه‌جامگان به اوت می‌زند و مشخص است که به صورت عادی به توپ ضربه نمی‌زند، به صورت ناخواسته بازی با ماشین‌سازی برایم حساس شد.»


حاجیلو افزود: «در اواسط نیمه دوم نتیجه بازی بدون گل بود، دیدار صبا هم مساوی بود و سیاه‌جامگان هم دروازه پرسپولیس را باز کرده بود، یعنی اگر صبا به گل می‌رسید سایپا حذف می‌شد. داور هم یک پنالتی برای ما گرفت و با نظر کمک خود آن پنالتی گرفته نشد. فردین عابدینی بدون توپ مچ پای بازیکن ما را زد. من برای آنکه به بازیکنان‌مان انگیزه بدم تا به گل برسیم لب خط آمدم و گفتم ببینید اینها با وجود آنکه حذف شده‌اند با همه وجود تلاش می‌کنند تا به نتیجه برسند. در این لحظه عابدینی به من گفت منظور از این حرفی که می‌زنی چیست؟ من هم گفتم با شما نبودم. اگرچه داور عابدینی را اخراج کرد.»


سرپرست تیم سایپا افزود: «وقتی در لحظات پایانی گل برتری را زدیم و البته با توجه به اینکه استقلال خوزستان هم از صبا جلو بود، خیلی خوشحال شدم و به همراه دیگر اعضای تیم شادی می‌کردیم که عابدینی به سمت من آمد و گفت حالا که شما در لیگ ماندید ولی من از قصد بازیکن تیم‌تان را نزدم. من هم در جواب گفتم در زمین لغزنده بدون توپ بازیکن ما را زدی و اخراج هم شدی. نباید بی احتیاطی می‌کردی. ولی او جان بچه‌اش را قسم خورد و من هم گفتم جان بچه را قسم نخور. بعد از این با دقت بازی کن. در این میان برخی خواستند ما را از هم جدا کنند که من دیدم جلوی دهان عابدینی را گرفتند. فهمیدم به من توهین می کند و برای همین رفتم تا از حقم دفاع کنم. ما را جدا کردند و در رختکن که بودیم عابدینی آمد و از من عذرخواهی کرد. امیدوارم بعد از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»


حاجیلو درباره اینکه حسین فرکی فصل آینده هدایت سایپا را برعهده خواهد داشت یا نه، عنوان کرد: «اطلاع ندارم که فرکی چه تصمیمی می‌گیرد. او یکی از سخت‌ترین و پراسترس‌ترین فصول خود را به پایان رساند و نیاز به مدتی استراحت دارد. می‌دانم که او خیلی خوشحال است چون حداقل آبرویش حفظ شد و تیمش به لیگ آزادگان سقوط نکرد. فراموش نکنیم فرکی تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان را قهرمان لیگ برتر کرده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته