دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1396 - 11:15

شماره تماس 2500 پاسخگوی بازنشستگان کشوری می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌ها از راه‌اندازی شماره تماس ۲۵۰۰ برای پاسخگویی به بازنشستگان کشوری در مرکز ارتباط با مشترکان این صندوق تا پایان فصل بهار ۹۶ خبر داد.
کد خبر : 177252

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشوری، بهروز انتظاری با بیان اینکه پیش از این نیز شماره تماس ۸۵۲۳ در مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری راه اندازی شده بود، گفت: با توجه به حجم بالای نظرات، پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان پیرامون مسائل مختلف بازنشستگی و نیاز به پاسخگویی سریع، دقیق و جامع و همچنین به منظور جلوگیری از تردد و حضور این افراد برای طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، به زودی شماره ۲۵۰۰ نیز در این مرکز راه اندازی می‌شود تا در روزهای غیر تعطیل آماده پاسخگویی به بازنشستگان ارجمند کشوری باشد.


وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری برای دریافت پاسخ سوالات خود، از ۸ صبح تا ۱۷ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان‌ها با شماره گیری کد ۰۲۱ می‌توانند با مرکز یا سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ ارتباط برقرار کنند.


انتظاری با بیان اینکه این مرکز که از تیرماه ۱۳۹۵ راه اندازی شده، تاکنون به ۷۰ هزار تماس تلفنی در ارتباط با مشکلات بازنشستگان پاسخ داده است، اظهار کرد: این امر موجب ایجاد رابطه دو سویه مطلوب و صرفه جویی‌های مالی و زمانی برای بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگی شده و منجر به پاسخگویی بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب شده است.


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: مرکز پاسخگویی صندوق با ارائه یک شماره پیگیری به بازنشستگان از طریق ایمیل و پیامک، آنان را در جریان روند کارشان قرار می‌دهد. از زمان راه اندازی این مرکز تاکنون، بیش از ۱۶ هزار ایمیل و پیامک برای این افراد ارسال شده است.


انتظاری بابیان اینکه به بیش از ۵۰ موضوع مرتبط با مشکلات بازنشستگان در این مرکز پاسخ داده شده است، گفت: در این مرکز، رسیدگی به موضوعاتی از قبیل کارت منزلت، وام، دریافت حکم و فیش حقوقی، حق تاهل و حق اولاد، ذخیره اندوخته فرهنگیان، رتبه بندی فرهنگیان، پاداش آخر خدمت، کمک هزینه ازدواج، هزینه عینک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هویت، افزایش حقوق، بیمه آتیه سازان، افزایش حقوق، پرداخت حق بیمه، کسور بازنشستگی و انواع مرخصی‌ها برای شاغلین انجام می‌شود.


وی با اشاره به اینکه روزانه هفت اپراتور در این مرکز آماده پاسخگویی به بازنشستگان از طریق پیامک، پیگیری نامه‌ها از طریق دبیرخانه، فاکس، تلفن و ایمیل است، افزود: بزودی نرم افزار ویژه‌ای برای تلفن همراه بازنشستگان طراحی و راه اندازی می‌شود که با ارسال پیام از این نرم افزار به سرور مرکزی می‌توانند پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب