دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1396 - 09:41

آخرین مرحله تمرینات تیم‌ ملی تکواندو مردان و بانوان آغاز شد

مرحله نهایی تمرینات آماده سازی تیم‌ ملی تکواندو مردان و بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، از صبح امروز (شنبه) آغاز شد.
کد خبر : 177201

به گزارش گروه ورزشی آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌ ملی تکواندو بانوان کشورمان که خود را برای حضوری مقتدرانه در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند، آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را از صبح امروز (شنبه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرد.


این تیم با ترکیب فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.
هدایت تیم‌ ملی تکواندو بانوان کشورمان در این رقابت‌ها برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 26 تا 28 اردبیهشت‌ماه به میزبانی باکو آذربایجان برگزار می‌شود.


دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2017، پس از حضوری موفق در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و کسب عنوان قهرمانی در این رویداد، از صبح امروز (شنبه) با حضور 13 هوگوپوش در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.


آرمین هادی پور، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سالار وحیدی، امیرحسین ساسان، مسعود حجی زواره، پوریا عرفانیان، مهدی خدابخشی، سعید رجبی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند.


هوگوپوشان شایسته کشورمان که مهیای شرکت در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان می شوند زیر نظر مهدی بی باک (سرمربی) و علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.
مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در خصوص اعلام اسامی این تکواندوکاران به روابط عمومی فدراسیون گفت: بعد از حضور در تورنمنت یونان از امروز تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌کنیم و عملکردها، نتایج و شرایط تکواندوکاران مد نظر قرار می‌گیرد سپس ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: باکو تکواندو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته