دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1396 - 09:55
در گفت‌وگو با آنا؛

پورموسوی: استقلال خوزستان در هیچ بازی کم‌فروشی نکرد/ ترکیب پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان طبیعی بود

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: حتما سرمربی تیم پرسپولیس با توجه به محرز بودن قهرمانی تیمش تصمیم گرفته به گونه‌ای با سیاه‌جامگان بازی کند که در آسیا به مشکل نخورد.
کد خبر : 177167

سیروس پورموسوی در خصوص اینکه اعلام شده بود پیش از بازی این تیم با صبای‌قم با وی و مسئولان استقلال خوزستان تماس گرفته شده تا با ترکیب اصلی و با تمام قوا در این بازی حاضر شوند به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما از همان هفته اول با اتکا به موجودیتی که داشتیم به مصاف حریفان‌مان رفتیم و هیچ‌وقت هم بازیکنان‌مان درون زمین کم‌کاری نکردند.»


وی تاکید کرد: «این مسئله که با ما تماس گرفتند را به شدت رد می‌کنم چون ما به خاطر دیدارمان در جام باشگاه‌‌های آسیا از 6 بازیکن اصلی‌مان بنا به دلایل مختلف استفاده نکردیم. در طول فصل هم بارها پیش آمده که تیم ما با مصدومان و محرومان زیادی بازی کرده اما دیگر بازیکنان کم‌فروشی نکردند و در تمام بازی‌ها با انگیزه بالایی به مصاف حریفان خود رفتند. در خیلی از بازی‌ها هم برنده نشدیم که این موضوع جزو طبیعت فوتبال است.»


سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنان صبا معتقدند تیم دوم پرسپولیس به مصاف سیاه‌جامگان رفته و این موضوع باعث پیروزی نماینده مشهدی شده، اظهار داشت: «پرسپولیس هم همانند ما بازی آسیایی دارد و باید در بازی خود برنده شود تا به مرحله بعدی صعود کند. حتما سرمربی تیم پرسپولیس با توجه به محرز بودن قهرمانی تیمش تصمیم گرفته به گونه‌ای با سیاه‌جامگان بازی کند که در آسیا به مشکل نخورد. به اعتقاد من با توجه به دیدار پرسپولیس با الوحده این تیم برابر هر تیم دیگری هم بازی می‌کرد با همان ترکیبی که برابر سیاه‌جامگان بازی کرد، به میدان می‌رفت. با این حال باید بپذیریم که مسائل فنی پرسپولیس تنها به کادرفنی این تیم مربوط می‌شود.»


او افزود: «در هفته آخر اتفاقات مختلفی می‌افتد که مشابه آنها در هفته‌های قبل هم افتاده اما به خاطر حساسیت رقابت‌ها و اینکه برخی‌ تیم‌ها برای قهرمانی و برخی برای بقا تلاش می‌کنند این تصور ایجاد می‌شود که قصد و غرضی در کار بوده است. من معتقدم هفته پایانی لیگ پاک و سالم برگزار شد و تیم‌ها همچون هفته‌‌های قبل تلاش کردند.»


پورموسوی درباره لیگ قهرمانان آسیا و اینکه تیمش می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند یا نه، بیان کرد: «ما این فصل از لحاظ مالی خیلی عذاب کشیدیم ولی به هر سختی بود خود را در لیگ با رتبه‌ای خوب حفظ کردیم و حالا در آسیا هم می‌توانیم با عبور از سد الجزیره به دور بعدی راه پیدا کنیم. البته به ما قول داده بودند پیش از دیدار با نماینده امارات پاداش بگیریم ولی هنوز این پاداش داده نشده است. امیدوارم با پرداخت این پول به بازیکنان‌مان انگیزه بیشتری داده شود تا آنها بتوانند در مرحله حذفی هم موفق باشند و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته