دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 15:49
25 و 26 اردیبهشت ماه

افتتاح بزرگترین پل معلق پیاده رو جهان در مشگین شهر

افتتاح بزرگترین پل معلق پیاده‌رو جهان، برگزاری جشنواره ملی بهار مشگین و دومین همایش ملی معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر در محل پل معلق و مجتمع گردشگری وله زیر این شهرستان، روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه صورت خواهد گرفت.
کد خبر : 17716

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل، جشنواره ملی بهار مشگین با اجرای مراسم افتتاحیه و نمایش سنتی عروسی عشایر در روز 25 اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد.
همچنین در جشنواره مذکور برنامه‌هایی چون افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اجرای موسیقی آذری و شعرخوانی و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره تدارک دیده شده است.
بزرگترین پل معلق پیاده رو جهان نیز با حضور مقامات کشوری، استانی و شهرستانی طی این دو روز افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.


برگزاری برنامه‌هایی چون دومین همایش ملی معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشگین شهر، اجرای بازی‌های بومی محلی، نمایش خیابانی، برپایی نمایشگاه عکس، مسابقه عکاسی با موبایل از پل و .... در این جشنواره پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: میراث فرهنگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته