دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قبل از اکران در تهران؛

«پل سفید» به جشنواره‌های جهانی می‌رود/قوی تن: موسیقی فیلم خراسانی است

علی قوی‌تن کارگردان فیلم سینمایی «پل سفید» گفت: تصمیم داریم ابتدا فیلم سینمایی «پل سفید» را برای فستیوال های خارجی ارسال کنیم و بعد برای اکران آن در تهران اقدام خواهیم کرد.
کد خبر : 177125

این کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا درباره آخرین مراحل تولید این فیلم سینمایی گفت: موسیقی فیلم توسط رمضان نوروزی در حال تولید است.


قوی‌تن در خصوص انتخاب این آهنگساز توضیح داد: رمضان نوروزی یکی از نوازندگان برجسته موسیقی خراسانی است و از آن جا که موضوع «پل سفید» به خراسان مربوط می‌شود با توجه به حال و هوای آن تصمیم گرفتیم که موسیقی آن هم خراسانی باشد.


کارگردان فیلم سینمایی «نسکافه داغ داغ» به صداگذاری فیلم جدید خود اشاره کرد و افزود: «پل سفید» مراحل پایانی صداگذاری را توسط بهروز شهامت پشت سر می‌گذارد و برای اصلاح رنگ آماده می شود.



وی با اشاره به این که فیلمبرداری «پل سفید» درشهرستان درگز انجام شده گفت: انتخاب این منطقه به نوعى ادای دین به شهر و دیار خودم است.


پیش تولید و فیلمبرداری «پل سفید» حدود 7 ماه به طول انجامید.


قوی‌تن درباره زمان‌بر بودن تولیدات سینمایی خود توضیح داد: در فیلم‌های من فیلمبرداری به دو مرحله تقسیم می‌شود؛ مرحله اول تمرین بازیگران با دوربین ودر لوکیشن های واقعی است که این کار برای عادی سازى شرایط برای نابازیگران و چهره های جدید مفید خواهد بود و این مرحله برای ورود و تجربه جوانانی که به هنر سینما علاقمند هستند، فرصت مناسبی است.


وی افزود: «در «پل سفید» بیش از صد نفر کلاس فیلمسازى را از مرحله پیش تولید تا پایان فیلمبرداری به طور عملی تجربه کردند.»


قوی‌تن در خصوص فیلمنامه جدیدش عنوان کرد: تا 20 روز اینده و بعد از انتخابات مشخص می شود که کدام فیلمنامه ام را کار خواهم کرد.


بهاره نوروزی، صدیقه نوروزیان، حسین محمدیان، امیرپاسبان، فریبا بجنوردی، معصومه طبسی، علی اصغرضیایی، حسن اصلی نژاد، فرهاد حضرتی، پویا نوروزیان، مهلا زارع، مصطفی نوروزیان، علی دهقان،فربد دهقان، بازیگران فیلم سینمایی «پل سفید» هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته