دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1396 - 13:01
در گفت‌وگو با آنا؛‌

مجیدی: داور عامل اصلی سقوط صبا به لیگ آزادگان شد/ بعد از بازی‌های آسیایی همه چیز را درباره استقلال خواهم گفت

مدافع صبای‌ قم گفت: داور با سوت غلط خود باعث هدر رفتن تلاش‌های یک مجموعه شد.
کد خبر : 177070

میثم مجیدی درباره شکست صبای‌قم برابر استقلال خوزستان و سقوط این تیم از لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با حملات دامنه‌دار و منظم به گل برتری رسیدیم. در دقیقه 45 بازی به گل دوم رسیدیم ولی داور در کمال ناباوری اعلام خطا کرد و در شرایطی که ما در حال اعتراض به گل سالم‌مان که مردود اعلام شده بود، بودیم حریف روی ضدحمله به گل مساوی رسید.»


وی افزود: «در نیمه دوم همه تلاش‌مان را کردیم تا دوباره به گل برسیم اما موقعیت‌های‌مان یکی پس از دیگری از دست رفت و در لحظات پایانی گل دوم را خوردیم. در وقت‌های اضافی هم یک پنالتی از دست دادیم تا بازنده شویم و فرصت ماندن در لیگ برتر را از دست دادیم.»


مدافع صبای قم درباره اینکه چرا صبا کارش به روز آخر کشید که اسیر اشتباهات داوری نشود، بیان داشت: «ما در نیم‌فصل دوم جزو 6 تیم بالای جدول از لحاظ جذب امتیاز بودیم ولی زورمان نرسید و همه چیز به بازی آخر کشیده شد. متاسفانه داور با اشتباه فاحش خود ما را نابود کرد. کارشناسان داوری همه معتقدند که ما گل سالمی زدیم اما نمی دانم داور چرا با سوت غلط خود باعث شد شرایط برگردد.»


او ادامه داد: «اعتراض ما به داور درست بود، ضمن اینکه بعد از گل استقلال خوزستان ما به داور معترض بودیم که خطا رخ داده به زعم او در دیرک اول رخ داد و دروازه‌بان تیم استقلال روی دیرک دوم بازی را شروع کرد اما داور هیچ توجهی نکرد تا با یک سوت غلط جریان بازی عوض شود و حالا صبا سقوط کرده باشد. ما اگر گل سالمی که زدیم را داور می‌پذیرفت دو بر صفر به رختکن می رفتیم و در نیمه دوم با شرایط بهتری بازی می‌کردیم و به طور حتم می‌توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.»


مجیدی درباره استقبال کم هواداران از بازی مهم دیروز تیم صبا برابر استقلال خوزستان گفت: «از قدیم گفته‌اند یک دست صدا ندارد و عامل سقوط صبا مشکلات زیادی بود از جمله نداشتن تماشاگر بود. صبا مشکلات مالی داشت و تیم اصلا از سوی مسئولان استان و شهر قم حمایت نمی‌شد. وقتی حمایت را مردم شهر نمی‌بینند، آنها هم ترغیب نمی‌شوند که از تیم حمایت کنند و برای همین هم ما نتوانستیم در لیگ بمانیم. هرچند اشتباه مسلم داور روی گل استقلال خوزستان غیرقابل بخشش است.»


مدافع صبای قم درباره اعتراض حنیف عمران‌زاده به عادل قردوسی‌پور تصریح کرد: «حرف حنیف کاملا درست بود. چرا باید از برنامه 90 به مسئولان استقلال خوزستان تماس بگیرند که تیم‌‌شان با همه توان به دیدار صبای‌قم برود اما با مسئولان پرسپولیس تماس نگیرند که این تیم با تمامی بازیکنان خود به دیدار سیاه‌جامگان برود. مسلما پرسپولیس اگر با تیم اصلی‌اش بازی می‌کرد توانایی آن را داشت که برابر سیاه‌جامگان حداقل بازنده نباشد.»


مجیدی در مورد اینکه اعلام کرده بود پس از پایان لیگ در مورد دلایل جدایی‌اش از استقلال و اختلاف با علیرضا منصوریان صحبت خواهد کرد، گفت: «بعد از بازی‌های آسیایی همه چیز را درباره استقلال خواهم گفت».


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب