دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1396 - 11:59
در گفت‌وگو با آنا؛

عبداللهی: هدف استقلال صدرنشینی در آسیاست/ با صبوری هواداران نایب‌‌ قهرمان شدیم

سرپرست تیم استقلال گفت: امیدوارم بازیکنان مصدوم تا روز بازی به آمادگی لازم برسند تا با تمام قوا به دیدار التعاون برویم.
کد خبر : 177037

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره نایب‌‌قهرمانی استقلال در لیگ شانزدهم گفت: «خوشبختانه تلاش کادر فنی، بازیکنان و دیگر عوامل جواب داد و استقلال با حمایت هواداران خود به مقام دومی رسید. این عنوان مبارک همه دوستداران استقلال باشد و امیدوارم فصل آینده بتوانیم با قهرمانی پاسخ محبت‌های طرفداران صبور استقلال را بدهیم.»


او درباره پیروزی برابر سپاهان گفت: «بردی که برابر سپاهان به دست آمد نشان داد که استقلال تا چه اندازه به هماهنگی رسیده و بازیکنان شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند. سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ در هفته‌های پایانی بود و خیلی هم زیبا بازی کرد اما بازیکنان استقلال با همه توان خود بازی کردند و از شکست پیروزی ساختند. اگر دیروز استقلال برنده نمی‌شد باعث ناراحتی هواداران می‌شد اما بچه‌ها یکی از تیم‌های خوب لیگ را بردند تا به آنچه حق‌شان بود، برسند.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه انتظار این را داشت که استقلال قهرمان‌ نیم‌فصل دوم لیگ و نایب‌ قهرمان لیگ برتر شود، عنوان کرد: «در همان زمانی که هم که تیم نتیجه نمی‌گرفت من بارها اعلام کردم که استقلال تغییرات گسترده‌ای داشته و نیاز به زمان دارد تا بازیکنانش با هم هماهنگ شوند. خوشبختانه هواداران صبور بودند و روی سکوها تیم را حمایت کردند و بازیکنان به مرور زمان تبدیل به تیمی یکدست شدند که با پیروزی‌های متوالی وارد کورس تیم‌های بالای جدول شدیم و در نهایت هم با کسب امتیازات بیشتری نسبت به فصل قبل نایب‌قهرمان شدیم.»


وی در مورد دیدار استقلال با التعاون بیان کرد: «با توجه به برد روحیه‌بخشی که برابر سپاهان به‌دست آوردیم در شرایط خوبی به مصاف نماینده عربستان می‌رویم. هدف تیم در این بازی قطعا پیروزی است و امیدواریم با برد در این مسابقه حساس به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم تا در مرحله حذفی میزبان باشیم. هدف تیم از اول هم این بوده است. شرایط تیم خوب است و امیدوارم بازیکنان مصدوم هم تا روز بازی به آمادگی لازم برسند تا با تمام قوا به دیدار التعاون برویم.»


عبداللهی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه چه مهره‌های جدیدی جذب می‌شود، اظهارداشت: «در حال حاضر تمرکز تیم به بازی با التعاون است و بعد از آن باید برای مرحله حذفی آماده شویم. بعد از مشخص شدن شرایط آسیایی تیم قطعا با همه بازیکنانی که سرمربی تیم می‌خواهد مذاکره برای تمدید قرارداد آغاز می‌شود و بعد از آن هم برای جذب چهره‌های جدید تلاش‌های لازم صورت می‌گیرد. استقلال فصل بعد می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد و حتما مدیریت باشگاه تلاش می‌کنند تا با بهترین وضعیت وارد رقابت‌های لیگ برتر شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته