دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1396 - 14:14

تاکید نوربخش بر استفاده از تمام امکانات تامین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه‌دیدگان معدن

در پی بروز حادثه در معدن زغال سنگ آزادشهر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده و همکاران کارگران درگذشته در این حادثه و طلب شفای عاجل برای مصدومین، بر لزوم استفاده از تمامی امکانات سازمان تامین اجتماعی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان تاکید کرد.
کد خبر : 176942

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، متن پیام تسلیت تقی نوربخش به شرح زیراست:


«در حالی که به تازگی روز جهانی کارگر و ایام بزرگداشت مقام شامخ کارگر را سپری کرده‌ایم، بروز حادثه ناگوار انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان، موجی از تالم و تاثر را ایجاد کرده است. درگذشت تعدادی از کارگران عزیز این معدن که در شمار زحمتکشترین اقشار جامعه کارگری محسوب می‌شوند، موجب تاثر شدید اینجانب شد. ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این عزیزان و همچنین صدمه‌دیدگان این حادثه و خانواده مکرم ایشان، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران واسعه الهی، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسالت می‌کنم. بدیهی است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان با بهره گیری از تیم‌های پزشکی مجرب و بسیج تمام امکانات درمانی سازمان در استان، نهایت همکاری را در جهت مداوای فوری این عزیزان به عمل خواهند آورد.


حوزه بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی نیز برای برقراری مستمری و سایر خدمات بیمه‌ای مورد نیاز حادثه دیدگان نهایت همکاری و مساعدت را به عمل خواهد آورد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته