دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علیرضا قزوه با اولین رمان خود به شهر آفتاب می‌آید

«علیرضا قزوه» از چهره‌های باسابقه شعر آیینی و مذهبی و انقلاب اسلامی، رمان «برادر انگلستان» را توسط حوزه هنری منتشر و در نمایشگاه کتاب شهر آفتاب امسال عرضه خواهد کرد.
کد خبر : 176792

به گزارش گروه فرهنگی آنا از پایگاه خبری حوزه هنری، اولین تجربه رمان‌نویسی علیرضا قزوه از شعرای سرشناس انقلاب اسلامی در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر عرضه می‌شود.


«علیرضا قزوه» که از چهره‌های باسابقه شعر آیینی و مذهبی و انقلاب اسلامی است، رمان «برادر انگلستان» را توسط حوزه هنری منتشر کرد.


مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری جزئیات رمان خود را اینگونه معرفی کرد:« این اثر که در قالب رمان نوشته شده، در حوزه رمان انقلاب می‌گنجد. در این کتاب که قریب به 350 صفحه دارد، داستان در بستر تاریخی از کودتای 28 مرداد سال 32 تا پس از انقلاب روایت می‌شود و موضوعات امروز را نیز شامل می‌شود.» همچنین به گفته علیرضا قزوه این رمان سیر تاریخی انقلاب را نشان می‌دهد.


خاطرنشان می‌شود، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» با حضور انتشارات سوره مهر به عنوان ناشر برتر اندیشه و هنر انقلاب اسلامی از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته