دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 14:11

حمایت کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از پایان نامه‌های واحد بافت

درکارگروه تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان بافت، کاربردی کردن پایان نامه‌های مرتبط با موضوع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از جرائم اولویت دار مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر : 17677

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد بافت گفت: در هر مسئله اجتماعی، پیشگیری بسیار مفید و مؤثر‌تر و کم هزینه‌تر از درمان است و از این رو مفهوم آسیب‌شناسی گسترده وسیعی پیدا می‌کند و از ابعاد ارزشی و کاربردی فراوانی برخوردار می‌شود که بالطبع دانشگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این مورد ایفا کنند.


ابراهیم خراسانی پاریزی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت نیز با دارا بودن انواع رشته‌های مختلف علوم انسانی بویژه رشته کار‌شناسی مطالعات خانواده، کار‌شناسی ارشد رشته مطالعات زنان گرایشهای زن و خانواده و حقوق زن، هیئت علمی مجرب و زیرساختهای مناسب، پتانسیل فراوانی برای انجام تحقیق و پژوهش درباره پیشگیری از بزهکاری و جرائم را دارد.


رئیس واحد بافت با بیان اینکه در این واحد دانشگاهی بیش از ۶۰ پایان نامه درباره مسائل مرتبط با بزهکاری و مسائل مرتبط با آن کار شده است، بیان کرد: این پایان نامه‌ها با موضوع طلاق، خشونت خانوادگی، جرائم اولویت دار، بزهکاری، حمایت از خانواده‌های زندانیان، اعتیاد و ارائه راهکار درباره پیشگیری از جرم و جنایت انجام شده است.


وی ادامه داد: پیرو اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافت در سال جاری، کارگروه تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به میزبانی فرماندهی انتظامی تشکیل شد که دراین جلسه مقرر شد حمایتهای لازم به منظور کاربردی کردن پایان نامه‌های مرتبط با موضوع دانشجویان واحد بافت به عنوان یکی از راهکارهای پیشگیری از جرائم اولویت دار شهرستان بافت صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته