دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 16:42
سه خبر/

واحد مسجدسلیمان؛ از تجلیل مقام معلم تا تربیون آزاد انتخابات

همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد با گرامیداشت این روز بزرگ، از مدرسان و استادان نمونه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 176769

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسم تجلیل از مقام معلم علاوه بر حضور چند تن از اعضای هیأت علمی، مدرسان حق‌التدریس، دانشجویان، کارکنان و هیأت رئیسه، رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان، بخشدار گلگیر به نمایندگی از فرماندار مسجدسلیمان و معاون آموزشی اداره آموزش پرورش شهرستان مسجد سلیمان نیز حضور داشتند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این مراسم به بیان جایگاه و نقش معلمان و استادان در جامعه و تربیت فرزندان این مرز بوم پرداخت و از معلمی به عنوان شغلی بسیار مهم در هر کشور یاد کرد.


دکتر علیرضا حیدری پیشرفت‌ها و افتخارات این واحد را مرهون تلاش ها وخدمات تمامی دانشگاهیان این دانشگاه و در رأس آنها استادان شایسته و خدمتگزار این مجموعه عنوان کرد.


دکتر علی‌یار حسینی عضو هیأت علمی واحد مسجدسلیمان و از استادان پیشکسوت این واحد نیز با تسلیت فرار رسیدن سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و بیان نقش ایشان در انقلاب اسلامی، شخصیت و جایگاه معلم را از ابعاد مختلف، تربیتی، اخلاقی و دینی مورد بررسی قرار داد.


برای تجلیل از مقام استاد، به چند تن از اعضا هیأت علمی و مدرسان حق التدریس منتخب، لوح سپاس و هدیه ویژه اهدا و از آنان قدردانی شد.


حجت الاسلام دکتر ظاهری، رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان، کاووس غولی گله استاد پیشکسوت و بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان و دکتر محمد حسین محبی نورالدین وند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی در این مراسم به سخنرانی پرداختند.


تربیون آزاد انتخابات در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان


به منظور بیان دیدگاه اقشار مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان پیرامون مسئله انتخابات و کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، تربیون آزاد برگزار شد.


در این برنامه تنی چند از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با حضور در پشت تربیون، به طور آزادانه به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسئله انتخابات و افرادی که برای ریاست جمهوری و یا شورای اسلامی شهر، نامزد شده‌اند، پرداختند.


خبرنگار صدا و سیمای مرکز خوزستان و چند تن از اصحاب رسانه با حضور در این برنامه به پوشش خبری پرداختند.


برگزاری کارگاه آموزشی «فضای مجازی، واقعیت‌هایی که باید بدانیم»


کارگاه آموزشی به نام«فضای مجازی، واقعیت‌هایی که باید بدانیم» ویژه دانشگاهیان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد.


با توجه به مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، به منظور آشنایی اقشار مختلف دانشگاه با واقعیت‌ها و مشکلاتی که در فضای مجازی ممکن است پیش روی هر کاربر باشد، کارگاه آموزشی برگزار شد و در این کارگاه از آسیب‌های قابل انتقال به کاربران در دو بُعد علمی و فرهنگی تربیتی، مطالبی ارایه شد.


نوذر صیفوری مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با توجه به تاریخچه شرکت‌های فعال در این حوزه و چگونگی کسب درآمد و حوزه‌ فعالیت این شرکت‌ها، برخی از راه‌های آسیب رساندن به کاربران فضای مجازی را در بعد تخصصی مطرح و برای چگونگی در امان ماندن از این آسیب‌ها، راهکارهایی ارایه کرد.


دکتر علی‌یار حسینی عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی نیز با بیان چگونگی تأثیرگذاری فضای مجازی در زندگی افراد و ایجاد تغییر در سبک زندگی، به واکاوی آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و رفتاری فضای مجازی که در صورت افراط دراستفاده و عدم رعایت همه جوانب امنیتی امکان دارد به کاربران وارد شود، پرداخت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته