دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدارک دردسر ساز برای فوتبال ایران + تصویر

پس از پایان بازی های لیگ دسته اول، شکایت گل گهر سیرجان را می توان مهمترین نکته ای دانست که این روزها در فوتبال ایران حاشیه به وجود آورده است.
کد خبر : 176764

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ورزش سه، حضور یک بازیکن غیر مجاز در تیم آلومینیوم اراک در دیداری که این تیم برابر گل گهر به تساوی یک بر یک رسید باعث شد تا حاشیه ای گریبان گیر مسئولان سازمان لیگ شود.


در حالی که هر تیمی می تواند 7 بازیکن بزرگسال در لیست نیمکت نشین های خود داشته باشد اراکی نام 8 بازیکن را وارد لیست خود کرده بودند و این اتفاق با بازی کردن بازیکن هشتم(غیرمجاز) پرونده را وارد فاز پیچیده تری شد.


پس از پایان بازی نیز مسئولان تیم گل گهر شکایت خود را تحویل سازمان دادند و پس از آن نیز دبیرکل این شکایت را به کمیته انضباطی ارجاع داد تا به آن رسیدگی کنند.


حالا پس از گذشت مدت زمانی از این بازی و عدم رسیدگی مسئولان کمیته انضباطی، مدیران تیم گل گهر عنوان کرده اند که این پرونده را به دیوان عدالت اداری و فیفا خواهند کشاند تا حق این تیم تضییع نشود. مسئله ای که یک بار آسیب خود را به فوتبال رساند و شکایت تیم صنعت نفت آبادان به دیوان عدالت اداری باعث حضور این تیم در لیگ برتر و در نهایت 18 تیمی شدن لیگ شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته