دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1396 - 12:45
در گفت وگو با آنا؛

مالک سیاه جامگان :اگر اتفاقات کثیف نیفتد در لیگ می‌مانیم/ حرکت دروازه‌بان نفت شائبه‌برانگیز بود

محمدرضا عباسی گفت: در سال گذشته وضعیت دست خودمان بود و با شکست ملوان در لیگ برتر باقی ماندیم اما در این فصل شرایط ماندن ما دست استقلال خوزستان و ماشین سازی است.
کد خبر : 176761

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته آخر سیاه جامگان مقابل پرسپولیس گفت: «تقدیر سیاه جامگان اینگونه است که در هفته آخر تکلیفش مشخص شود. در سال گذشته وضعیت دست خودمان بود و با شکست ملوان در لیگ برتر باقی ماندیم اما در این فصل شرایط ماندن ما دست استقلال خوزستان و ماشین سازی است و این دو تیم باید صبا و سایپا را شکست دهند تا ما هم پرسپولیس را ببریم و در لیگ بمانیم.»


وی ادامه داد: «در هفته آخر مقابل پرسپولیسی بازی داریم که قدرتمندترین تیم دو سال اخیر فوتبال ایران است. اعتقاد من این است که ما با شکست پرسپولیس در لیگ می‌مانیم و اگر اتفاقات کثیفی در هفته آخر رخ ندهد ماندن ما 100درصد است.»


عباسی در خصوص احتمال بروز تبانی در هفته آخر لیگ افزود: «همیشه در فوتبال اتفاقات کثیف می‌افتد و ما هم در هفته آخر حواسمان به همه جوانب است. با شناختی که من از مربیانی مانند فرکی و کاظمی دارم احتمال اینکه اتفاقات عجیب در هفته آخر رخ دهد خیلی کم است. اما ماشین سازی و استقلال خوزستان هر دو تیمهای پرمهره‌ای هستند که می‌توانند سایپا و صبا را شکست دهند.»


وی ادامه داد: «در بازی هفته قبل اتفاقاتی در بازی صبا و نفت افتاد که باعث تعجب ما شد و آن هم حرکت عجیب دروازه‌بان نفت تهران است که خیلی مکث کرد تا عنایتی به توپ برسد و در نهایت توپ را وارد دروازه کند. این مسائل و اشتباهات در فوتبال است ولی حرکت دروازه‌بان نفت تهران شائبه برانگیز بود. عده‌ای به پنالتی بازیکن ماشین سازی گیر دادند اما بازیکن در دقیقه 97 استرس زیادی دارد و این استرس باعث شد که توپ را به بیرون بزند.»


مالک سیاه جامگان در مورد اختصاص 10درصد از ورزشگاه به هواداران پرسپولیس گفت: «طبق قانون ما باید 10درصد ورزشگاه را دراختیار پرسپولیسی‌ها قرار دهیم. اما پرسپولیسی‌ها که قهرمان لیگ شدند و این بازی برای آنها چندان اهمیتی ندارد. من از هواداران پرسپولیس و پدیده تقاضا می‌کنم به ورزشگاه بیایند و تیم سیاه جامگان را تشویق کنند تا این تیم در لیگ برتر بماند. هواداران مشهدی پرسپولیس بهتر می‌دانند که در صورت ماندن سیاه جامگان در لیگ می‌توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک در مشهد تماشا کنند.»


عباسی در خصوص وضعیت تیم‌داری‌اش در فصل بعد لیگ برتر افزود: «ما با دیدگاه اقتصادی و برای سود وارد فوتبال نشدیم که الان بخواهیم دنبال سود و ضرر باشیم. ضرر مالی سنگینی در چند سال اخیر به من تحمیل شد اما این پول‌ها فدای یک تار موی مردم مشهد. در مورد تیمداری خودم هم باید بعد از بازی آخر لیگ تصمیم گیری کنم و خودم دوست دارم در لیگ برتر تیم‌داری کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته