دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشنواره فیلم شهر برای دانشجویان و هنرجویان سینما رایگان می‌شود

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در نظر دارد به منظور استفاده دانشجویان و هنرجویان سینما امکان استفاده رایگان برای این عزیزان از برنامه‌های بخش‌های مختلف جشنواره پیش‌بینی کند.
کد خبر : 17675

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی این رویداد سینمایی، این امکانات شامل استفاده آزاد این عزیزان از ورک‌شاپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سمپوزیوم‌های بین المللی جشنواره خواهد شد که قرار است با حضور اساتید و صاحب نظران فرهنگی و سینمایی ایران و جهان در طول ایام برگزاری بخش‌های اصلی جشنواره از هفتم تا دوازدهم در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.


نمایش ۱۵ فیلم سینمایی اکران نشده، نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و ویدیویی، برپایی جلسات نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی با حضور منتقدان و نویسندگان سینمایی، برپایی پنج سمپوزیوم بین‌المللی با شرکت هنرمندان و اساتید سینمایی دیگر کشور‌ها، همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و سینماگران داخلی از جمله برنامه‌های این دوره جشنواره بین‌المللی شهر است.


پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۳ تا ۱۲خرداد به دبیری سیاوش حقیقی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته