دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 15:50
امام جمعه تفت:

معلمی زمانی باارزش است که به حکمت تبدیل شده و خوبی‌ها را آموزش دهد

امام جمعه تفت با توجه به احادیث انبیا، خداوند را اولین معلم جهان هستی دانست و گفت: «معلمی زمانی باارزش است که به حکمت تبدیل شده و خوبی‌ها را آموزش دهد.»
کد خبر : 176734

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام غفوری در مراسم تجلیل و بزرگداشت مقام معلم که با حضور فرماندار و جمعی از معلمان و پیشکسوتان فرهنگی، استادان و مسئولان آموزش و پرورش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت برگزار شد، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اقتصاد مقاومتی، دانشگاه آزاد اسلامی تفت را برای تبدیل علم به تولید و به واسطه شرکت های دانش بنیان، دانشگاهی موفق و کارآمد دانست که به پرورش دانشجویان با توان اجرایی و به تبع آن افزایش تولید در کشور پرداخته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت نیز معلمان را منشأ خیر و برکت، توسعه و تعالی نیروی انسانی در تفت دانست و با توجه به برگزاری مراسم تجلیل مقام شامخ معلمان و استادان، این نمونه موقعیت ها را فرصتی برای جبران اندکی از زحمات این بزرگواران عنوان کرد.


جواهری گفت: «این وظیفه نهادها و ارگان‌های کشور است که قبل از هر اقدام آموزش و پرورش برای استفاده از ثمرات نیروی انسانی که از سوی معلمان پرورش یافته است، قدردانی شود.»


وی هر نوع حرکتی در این واحد دانشگاهی را مدیون بزرگواری‌ها و زحمات و تلاش های این معلمان گرانقدر قلمداد کرد که دانشگاه توانسته است درامروز به چنین جایگاهی دست یابد.


رئیس واحد تفت با برشمردن برخی از دستاوردهای اخیر این واحد دانشگاهی، افتتاح رصدخانه تفت با بزرگترین تلسکوپ کشور را یکی از بالاترین آنها دانست که مورد استقبال عموم مردم و علاقه مندان به علم نجوم و بویژه محققین این رشته قرار گرفته است.


اخذ مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات سازه و زلزله یکی دیگر از دستاوردهای واحد تفت است که اکنون فاز اول آن مورد استفاده دانشجویان ارشد و دکتری قرار گرفته و فاز دوم آن در سال جدید راه اندازی خواهد شد و مورد استفاده پروژه های تحقیقاتی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری و پروژه های صنعتی بوده و در کشور بی نظیر است.


اجرای برنامه های متنوع و اهدای لوح سپاس به تعدادی از معلمان پیشکسوت شهرستان و برخی از استادان دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته