دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 12:34

تشییع پیکر شهید ناجا در کرج

مردم و مسئولان استان البرز امروز (سه شنبه) در آیینی با شکوه پیکر مطهر شهید ستوان یکم جواد مرادی از پرسنل نیروی انتظامی این استان را در کرج تشییع کردند.
کد خبر : 17671

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در این مراسم که از مصلی نماز جمعه تا امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد، تشییع‌کنندگان با سر دادن الله اکبر، جانفشانی‌های فرزندان شهید ایران اسلامی در مبارزه با اشرار و مخلان نظم عمومی را ارج نهادند.


شهید ستوان یکم جواد مرادی 28 ساله، حوالی ظهر یکشنبه هفته جاری در درگیری با اشرار مسلح در مشکین دشت شهرستان فردیس استان البرز به شهادت رسید.


در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، استاندار البرز، مسئولان اداری و قضایی، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم استان حضور داشتند.


چهره‌های محزون و اندوه‌بار 2 فرزند دختر و خردسال این شهید والامقام در آیین تشییع پدر، احساسات مردم را برانگیخت و مردم خواستار تسریع در دستگیری و اشد مجازات برای عوامل شهادت این پلیس خدمتگزار شدند.


سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز، در این آیین گفت: عوامل شهادت این مامور خدوم و جانفشان انتظامی به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.


وی اظهار داشت: به طور قطع، اشد مجازات در انتظار این افراد و سایر اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی است.


کامرانی صالح افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم که فرزندان آنان در نیروی انتظامی با تمام توان از نظم و امنیت عمومی صیانت خواهند کرد و فضا برای افراد شرور و مخل نظم و امنیت، نا امن خواهد شد.


وی یادآور شد: نیروی انتظامی کشور سال گذشته 87 شهید در راه صیانت از امنیت عمومی و مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر اهدا کرد.


پیکر مطهر شهید ستوان یکم جواد مرادی پس از تشییع در کرج به زادگاهش شهرستان فسا در استان فارس انتقال یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب