دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 15:03
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس:

استاد باید وجود و ذهن دانشجو را از رذائل پیراسته کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: «معلم هم پیرایشگر است و هم آرایشگر. یک استاد و معلم نمونه باید وجود و ذهن دانشجو را از رذائل پیراسته کند و به جوهر فضائل بیاراید.»
کد خبر : 176668

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید محمودیان در مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته و بازخرید و منتخبان مسابقات فرهنگی قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از کارکنان بازنشسته واحد نی ریز تجلیل کرد و به موضوع گرامیداشت مقام استاد و معلم پرداخت.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با توجه به موضوع انتخابات، همگان را به حضور آگاهانه در انتخابات طبق بیانات مقام معظم رهبری دعوت کرد و شاخص ها و ویژگی های انتخاب شوندگان را از دیدگاه امام (ره) و رهبری عظیم الشان برشمرد.


دکتر محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز نیز به تجلیل و قدردانی از زحمات کارکنان بازنشسته و بازخرید و برشمردن ویژگی های شخصیتی آنان پرداخت.


در این مراسم از سه تن از کارمندان بازنشسته و بازخرید و منتخبان مسابقات فرهنگی قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.


در پایان این مراسم محمودیان با حضور در جمع دانشجویان بسیجی واحد نی ریز به سوالات آنان پاسخ گفت.


مراسم تجلیل از کارمندان بازنشسته و بازخرید و منتخبان مسابقات فرهنگی قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با حضور جمعی از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب