دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چه نمایش‌هایی در سالن پالیز روی صحنه است؟

«ضیافت پنالتی‌ها» به کارگردانی پوریا کاکاوند و «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی، دو نمایش تازه‌ای هستند که از نیمه اردیبهشت در تماشاخانه پالیز روی صحنه می روند.
کد خبر : 176662

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی اثر، نمایش «ضیافت پنالتی‌ها» عنوان تازه‌ترین اثر پوریا کاکاوند است که از ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شماره ۱ تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود. نگارش متن این نمایش بر عهده پوریا کاکاوند بوده و امیر جعفری تنها بازیگر این اثر نمایشی است. نمایش«ضیافت پنالتی‌ها» هر روز ساعت ۱۹:۱۵ اجرا می شود.


از سوی دیگر نمایش تحسین شده «زبان اصلی» به کارگردانی رسول کاهانی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود. این نمایش پیش از این در خردادماه سال ۹۴ در یکی از تماشاخانه های خصوصی شهر تهران روی صحنه رفت و با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شد.


آزاده صمدی، بهرنگ علوی، سعید زارعی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.


دو بازیگر اصلی این نمایش پیش از این و در سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر لوح تقدیر بهترین بازیگر مرد و زن را به خاطر ایفای نقش در نمایش «زبان اصلی» دریافت کردند.


نمایش «زبان اصلی» از تاریخ مقرر هر روز ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۲ این تماشاخانه روی صحنه می رود.


همچنین نمایش‌های «عروسی خون» به کارگردانی محمد ولیزادگان و «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی از دیگر نمایش های در حال اجرا، در این تماشاخانه هستند که نمایش «عروسی‌خون» تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه و نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» تا اوایل خردادماه اجرا خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته