دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 12:37

پیام تبریک لاریجانی به سید حسن نصرالله و همتای لبنانی خود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به «نبیه بری» همتای لبنانی خود و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، فرا رسیدن سالروز پیروزی تاریخی مردم لبنان بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.
کد خبر : 17659

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن پیام‌ علی لاریجانی به سیدحسن نصرالله به شرح زیر است:


«دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان


السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته


وظیفه خود می‌دانم به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی به‌یادماندنی لبنان در برابر دشمن متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در سال 2000 میلادی را به جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ و مقاوم لبنان تبریک و تهنیت عرض نمایم.


بدون تردید این پیروزی تاریخی، تنها در سایه الطاف خداوند منان و ایثار و فداکاری‌های رزمندگان غیور مقاومت و پایداری وصف‌ناپذیر ملت بزرگ لبنان حاصل گردید. تجربه گرانقدر ملت‌های منطقه در ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و کسب پیروزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر به خوبی ثابت کرده است که مقاومت، گزینه راهبردی ملت‌های منطقه در برابر تجاوزات و خوی ددمنشی دشمن صهیونیستی است.


سربلندی و سرافرازی جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت قهرمان لبنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


علی لاریجانی ـ رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»


پیام لاریجانی به «نبیه بری» نیز به شرح زیر است:


«رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان


السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته


از جانب خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی لبنان قهرمان و مقاوم در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی را صمیمانه به جنابعالی و نمایندگان مجلس لبنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


اطمینان دارم این رویداد ماندگار و فراموش‌نشدنی، جز با مجاهدت رزمندگان مقاومت و مدیریت بی‌نظیر و وحدت و همدلی رهبران فهیم لبنان به ویژه جنابعالی و دبیرکل محترم حزب‌الله حاصل نمی‌گردید.


سربلندی و سرافرازی جنابعالی، نمایندگان محترم مجلس و ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


علی لاریجانی ـ رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته