دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 11:04

آغاز آخرین مرحله از اردوی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین از 17 اردیبهشت

ملی‌پوشان تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین آخرین مرحله تمرینات خود را برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی، آغاز می‌کنند.
کد خبر : 176573

به گزارش گروه ورزشی آنا از فدراسیون جانبازان و معلولین، ملی‌پوشان دعوت شده در بخش جانبازان و معلولین 5 نفر هستند که در مواد پرتابی وزنه و دیسک، کلاس‌های F56 و F57 به مصاف حریفان خواهند رفت.


پنج ورزشکاری که از فدراسیون جانبازان و معلولین انتخاب شدند، افرادی هستند که نفرات اول و دوم کلاس و ماده خود به شمار می‌روند و سه نفر از آنها به تازگی در بازی های پارالمپیک ریو حضور داشتند.


در بخش نابینایان و کم بینایان نیز 8 ورزشکار حضور دارند و در مجموع تیم ملی دوومیدانی ایران در بخش پارالمپیک، با 13 ورزشکار عازم مسابقات کشورهای اسلامی خواهد شد.


جاوید احسانی شکیب،علی محمدیاری (تهران)،مهدی مرادی (زنجان)،جواد دلاکه (گیلان)،علیرضا قلعه ناصری (خوزستان) ملی پوشان دعوت شده به این اردو در بخش جانبازان و معلولین هستند که از 16 اردیبهشت ماه وارد محل برگزاری اردو ‌می‌شوند.


ملی‌پوشان دعوت شده، آخرین تمرینات خود را زیر نظر ماشااله طاهری انجام می دهند و پس از آن برای شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی عازم باکو می شوند.


سرپرستی این تمرینات که از 17 تا 24 اردیبهشت ماه در مجموعه شهید هرندی تهران برگزار می شود، بر عهده احمد شکری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته