دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 10:59
در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور عنوان شد:

تاکید بر بازسازی و جبران خسارت استان‌های سیل زده

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با تشریح جزییات نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور گفت: دراین جلسه بر ضرورت جبران هرچه سریع‌تر خسارات و بازسازی این مناطق تاکید شد و دستگاه‌های مربوط گزارشی از عملکرد خود در این باره را تشریح کردند.
کد خبر : 176549

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان مدیریت بحران کشور، بهنام سعیدی گفت: نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سال 96 به ریاست رئیس سازمان بحران و با حضور نمایندگان عضو کارگروه مدیریت بحران برگزار شد.


وی ادامه داد: در این جلسه درباره سیلاب‌های اخیر آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و دیگر استان‌های درگیر بحث و تبادل نظر شد.


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های فعالیت و نحوه همکاری سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران را یکی دیگر از دستورات این جلسه برشمرد و گفت: درباره لایحه دائمی شدن سازمان مدیریت بحران نیز اعضا به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقرر شد تا پس از بررسی نواقص موجود مجلس شورای اسلامی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد تا در اولین فرصت قانون سازمان مدیریت بحران کشور دائمی شود.


سعیدی تصریح کرد: در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌ها به هنگام بحران و عکس‌العمل به موقع‌شان نیز تاکید شد و دستگاه‌ها گزارشی از عملکرد خود از ابتدای امسال تاکنون ارائه دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب