دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 08:27

زیدان: سیمئونه حق دارد، هنوز هیچ چیز تمام نشده/ کریس باهوش، بی نظیر و بی همتاست

زین الدین زیدان با وجود برتری سه گله تیمش مقابل اتلتیکو، هنوز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را قطعی نمی داند.
کد خبر : 176491

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم فوتبال رئال مادرید بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با هت تریک رونالدو، 3-0 به سود خود خاتمه داد تا تقریبا خود را در فینال کاردیف ببیند.


زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت: «عالی بودیم ولی هنوز بازی برگشت باقیمانده است. سه گل زدیم و گلی هم نخوردیم؛ با این حال هنوز هم می گویم که یک بازی برگشت در پیش است و می دانم که در ویسنته کالدرون زجر خواهیم کشید. تا داور سوت پایان بازی برگشت را نزده، نمی توان به قطع گفت کدام تیم راهی فینال شده است.»


وی ادامه داد:«نیم ساعت اول بازی بی نظیر بود و در مجموع از بازی تیمم احساس غرور می کنم. هنوز هیچ چیز فتح نکرده ایم و از حالا باید به گرانادا فکر کنیم که بازی دشواری خواهد بود. سپس روی بازی برگشت تمرکز خواهیم کرد. جایی برای خوشحالی بی حد و حصر نیست؛ چون هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.»


سرمربی رئال در ادامه و در مورد هتتریکرونالدو در این بازی گفت:« در مورد او چه چیز می توانم بگویم. رونالدو حرف هایش را در زمین می زند. درخشش او در مقطع پایانی فصل ممکن است به دلیل استراحت کردن های بیشتر او در فصل جاری باشد. با او صحبت کرده ام و خودش خیلی خوب می داند که صلاحش در چه چیز است. کریس باهوش، بی نظیر و بی همتاست.»


زیدان در ادامه در واکنش به صحبت‌های سیمئونه سرمربی آتلتیکو در مورد امید وی به بازی بازگشت برای جبران شکست تیمش گفت:« او حق دارد. هنوز کار صعود تمام نشده و یک بازی دشوار در ویسنته کالدرون در پیش است.»






انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب