دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرمربی تیم پارس‌جنوبی جم : می‌خواهند قهرمانی ما را لوث کنند

شاید اگر اول فصل می‌خواستیم مدعیان صعود به لیگ برتر هفدهم را برشماریم، نامی از پارس‌جنوبی جم نمی‌بردیم؛ این تیم اما توانست با ثبت رکوردهایی فوق‌العاده یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را قطعی کند.
کد خبر : 176484

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، پارس‌جنوبی با هدایت مهدی تارتار وحمایت هواداران پرشور خود کاری کرد که خیلی از تیم‌های دیگر با هزینه‌های آنچنانی و البته ستاره‌های نامدار نتوانستند انجام دهند. مهدی تارتار از مسیر پرپیچ وخمی صحبت کرد که منجر به صعود این تیم شد. ماحصل گفت‌وگو با وی را بخوانید:



شهرستان جم و هوادارانی که بی‌صبرانه منتظر چنین روزی بودند؛ چه حرفی با آنها دارید؟
این قهرمانی متعلق به مردم استان بوشهر و شهرستان جم است؛ ما برای آنها همه کار کردیم و البته هواداران نیز به خوبی حمایت خود را نشان دادند. مردم این خطه به فوتبال عشق می‌ورزند و لذت این قهرمانی برای آنها بسیار زیاد است. ما در هربازی هواداران زیادی داشتیم و این برایمان فوق‌العاده بود. اگر این عزیزان نبودند، شاید درمسیر به مشکل می‌خوردیم. خوشحالم که توانستیم بار دیگر آنها را خوشحال کنیم.
روز اولی که هدایت پارس جم را قبول کردید، تصور صعود داشتید؟
واقعیت این است که من اولین ‌سال حضورم در لیگ دسته اول را تجربه می‌کردم؛ همان اول فصل به مسئولان باشگاه گفتم که نمی‌خواهم تجربه بدی برایم باشم. به همین خاطر از اول فکر و ذکرمان صعود به لیگ برتر بود و خوشبختانه همه چیز آنطور که می‌خواستیم پیش رفت. مدیران باشگاه نیز وقتی انگیزه کادرفنی و بازیکنان را دیدند، حمایت خوبی داشتند و امکانات خوبی را برایمان درنظر گرفتند تا بتوانیم این صعود تاریخی را جشن بگیریم.
البته برخی هستند که می‌گویند پارس جم شانسی به لیگ برتر صعود کرده است!
شما این حرف را می‌پذیرید؟ آیا می‌شود یک تیم در ٢٣ بازی نبازد؟ ما مقابل تیم‌های مدعی نساجی، ملوان، گل‌گهر و... به برد رسیدیم و یک رکوردبی‌نظیر بر جای گذاشتیم. آیا اینها شانسی است؟ من فکر می‌کنم آن‌هایی که این بحث را مطرح می‌کنند، قصدشان لوث‌کردن زحمات مجموعه پارس‌جنوبی است.
هدفتان برای لیگ برتر چیست؟
ما باید از حالا برای لیگ برتر استارت بزنیم تا زمینه برای موفقیت‌های بعدی فراهم شود. برنامه‌هایم برای حضور در لیگ برتر را آماده کردم و به‌زودی به باشگاه می‌دهم. ما فقط دنبال این نیستیم که به لیگ برتر بیاییم و چند بازی انجام دهیم و به دنبال بقا باشیم. باید بتوانیم این تیم را به‌عنوان یک سهمیه قدرتمند در مسابقات حفظ کنیم.
در جایی گفته بودید هدفتان آسیایی‌کردن تیم است؛ آیا واقعا فکر می‌کنید چنین چیزی محقق می‌شود؟
بله، با یک برنامه‌ریزی دقیق و خوب می‌شود. من اهدافی دارم که باید درباشگاه پیاده‌شان کنم و امیدوارم همه ‌چیز برای کسب موفقیت فراهم شود. فکر می‌کنم بعد از دو‌سال می‌شود به سهمیه آسیایی فکر کرد. البته همان‌طور که گفتم باید امکانات و مسائل مالی و حمایت باشگاه را داشته باشیم. چون به جز این به جایی نمی‌رسیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته