دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 16:08

هشدار سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین‌های تاخیر‌دار/ لغو مجوزهای خارجی دو شرکت هواپیمایی

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد با 2 شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا به علت ضعف برنامه‌ریزی خبرداد و گفت :در صورت هرگونه تعلل شرکت‌های هواپیمایی به توصیه‌های این سازمان، نسبت به مجوز فعالیت آنها تجدید نظر خواهد شد.
کد خبر : 176416

به گزارش گروه اقتصادی آنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را به تجدید نظر در برنامه ی پروازی خود به مقاصد خارجی و کاهش تاخیرات آن شرکت ملزم کرد.


وی افزود: به علت بروز مشکلات در برقراری به موقع پروازها و بروز تاخیرات متعدد در اسفندماه ۹۵ و ایام نوروز ۹۶ که منجر به نارضایتی مسافران شد برخی از مجوزهای خارجی آن شرکت لغو شده است.


جعفرزاده تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با اخطاری شرکت هواپیمایی آتا را به بازنگری در برنامه ریزی و بخش بازرگانی آن شرکت ملزم کرد.


وی افزود: با توجه به ضعف عملکرد آن شرکت در حوزه برنامه ریزی و بازرگانی و اعمال اقداماتی از قبیل فروش بلیت مازاد، برنامه ریزی پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفیت ناوگان و عدم سرویس دهی به موقع در فرودگاه که منجر به نارضایتی مسافران و فرودگاه شده است، مدیران بخش های مذکور هرچه سریعتر نسبت به بازنگری در برنامه ریزی پروازی و نحوه فروش خود اقدام لازم به عمل آوردند.


گفتنی است، هرگونه تعلل شرکت‌های هواپیمایی به توصیه‌های این سازمان نسبت به مجوز فعالیت آنها تجدید نظر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته