دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 16:02
ابراهیمیان خبر داد

مرکز رشد و پارک فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر بزودی افتتاح می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهار کرد:‌ «بزودی شاهد افتتاح مرکز رشد و پارک فن‌آوری این واحد دانشگاهی از سوی معاونت پژوهشی و فن‌آوری سازمان مرکزی خواهیم بود.»
کد خبر : 176403

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین ابراهیمیان در آیین نکوداشت مقام استاد، موفقیت این واحد دانشگاهی در سال گذشته مورد توجه قرار داد و گفت: «این واحد دانشگاهی از بحران زیان‌دهی خارج شد و در حوزه پژوهشی در شمال کشور رتبه اول را دربین واحدهای دانشگاهی کسب کرد.


ابراهیمیان کسب رتبه اول دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم‌شهر در بین واحدهای دانشگاهی شمال و رتبه۱۶در بین ۳۵۳واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم، کسب رتبه برتر در عقد تفاهم‌نامه‌ها، قراردادهای معتبر، افتتاح مرکز رشد- پارک فناوری، کسب رتبه برتر در اعطای تسهیلات دانشجویی را از موفقیت‌های واحد قائم‌شهر برشمرد.


سرپرست واحد قائم‌شهر خطاب به حاضران در جلسه چشم‌اندازها و برنامه‌های سال جاری واحد قائم‌شهر را اعلام کرد و گفت: با اجرای دقیق بخشنامه‌ها به قوانین و مقررات احترام گذاشته و خواستار اجرای قانون هستیم و از استادان و کارکنان دانشگاه در راستای تحقق آن چشم انداز دعوت به همکاری کرده است.


وی افزود: این واحد دانشگاهی رتبه برتر را در استان در راستای پرداخت مطالبات کسب کرده و این واحد در ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی و جذب دانشجو رتبه نخست را در میان دانشگاه های استان مازندران دارا است.


در پایان آیین تجلیل از استادانی که بیشترین امتیاز پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را کسب کرده اند، شعبان صدقی، میرامیدهادیانی، کاوه خورشیدی، محمدعلی خلیل زاده، ابراهیم بخشنده، علی شکوهی راد، حمید مبصر، مهرعلی یزدان پناه، علی ابراهیم نژاد، سیامک رضازاده و مرضیه نیازآذری و صفیه وطن دور به عنوان استاد نمونه قدردانی به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته