دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 16:23

سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر، 12 هزار میلیارد تومان وام ازدواج گرفتند

مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان راجع به پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج به جوانان توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : 176400

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این باره اعلام کرد: در سال ١٣٩٥ با تلاش و برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید، بانک‌های کشور به یک میلیون و دویست هزار نفر، وام ده میلیونی ازدواج به میزان ١٢ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند. این در حالی است در سال ١٣٩٢ میزان وام ازدواج پرداخت شده تنها ٣٠٠ میلیارد تومان بوده است. این آمار نشان دهنده رشد چهل برابری پرداخت وام ازدواج در دولت یازدهم است.


به گزارش آنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نقدینگی در سال‌های گذشته سه برابر شده است، گفته بود که این نقدینگی به کجا رفته است؟ اگر به سمت مسکن و تولید رفته بود، شرایط امروز کشور این گونه نبود؛ در حال حاضر 500 هزار نفر در نوبت دریافت وام 10 میلیونی ازدواج هستند در حالی‌ که می‌توان رقم آن را به 20 میلیون تومان افزایش داد.
وی با اشاره به اینکه می‌توان در کشور نهضت ازدواج راه‌اندازی کرد، عنوان کرده بود: 11میلیون جوان آماده ازدواج منتظر چه چیزی هستند؟ دولت باید برای مسکن بهداشت درمان و معیشت زمینه‌های لازم را فراهم کند، البته اصل حرکت ما در راستای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته