«ایست رسانهای» با موضوع «نبرد انتخاباتی در شبکههای اجتماعی » منتشر شد
به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی، نقش اطلاع رسانی وتبلیغات رسانه های مجازی، برتری شبکه های مجازی؛ چرا و چگونه، چرا نقل مکان به شبکه های اطلاع رسانی نوین، اینستاگرام و تاثیرش در انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات سنتی تحت تاثیر تبلیغات نوین از جمله موضوع هایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانهای» به آن پرداخته شده است.
نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر میشود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.
انتهای پیام/