دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1396 - 08:50
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل ماشین‌سازی: عوامل زیادی در سقوط تیم‌مان دخیل بودند/ کاظمی نمی‌توانست جلوی افتادن تیم را بگیرد

میر معصوم سهرابی گفت: یک تیم کارشناسی مشغول بررسی دلایل نتیجه نگرفتن ماشین سازی در لیگ برتر هستند که بعد از مشخص شدن این دلایل آن را به اطلاع عموم می‌رسانیم.
کد خبر : 176362

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران شرکت کرده بود بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس‌وار، در فاصله چند هفته به پایان لیگ سقوطش به لیگ دسته اول مسجل شد . در این میان نکته‌ای که قابل توجه است این است که مدیران ماشین سازی دلایل سقوط را گردن بازیکنان تیم انداختند و اذعان داشته‌اند که کم‌کاری بازیکنان باعث شد تا این تیم سقوط کند.


میرمعصوم سهرابی مدیرعامل ماشین سازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل سقوط ماشین سازی به لیگ دسته اول گفت: «موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم دلایل زیادی دارد. یک تیمی مثل ماشین سازی که برای اولین بار راهی لیگ برتر شد نیازمند هماهنگی بیشتری در بین بازیکن، کادرفنی، مدیران باشگاه و حتی تماشاگران بود. ما به دنبال این مساله هستیم تا دلایل نتیجه نگرفتن ماشین سازی را مشخص کنیم و یک تیم کارشناسی هم برای این پیگیری این مساله گذاشتیم و بعد از مشخص شدن این دلایل آن را به اطلاع عموم می‌سانیم.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی آخر لیگ مقابل سایپا است. این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما برای ترویج بازی جوانمردانه با تمام قوا مقابل سایپا قرار می‌گیریم که حق سایر تیم‌ها تضییع نشود.»


مدیرعامل ماشین سازی در رابطه با بازی هفته قبل این تیم مقابل سیاه جامگان و از دست دادن پنالتی در دقایق پایانی بازی که شک و شبهه زیادی را بوجود آورد افزود: «بازیکنان ما مقابل سیاه جامگان باانگیزه زیادی بازی کردند و موقعیت‌های زیاد گلزنی را هم از دست دادند. قاسمی نژاد یکی از بازیکنان خوب ما در این فصل بود که متاسفانه در بازی مقابل سیاه جامگان در دقایق پایانی یک پنالتی را از دست داد.»


وی افزود: «در بازی فوتبال پنالتی گل نکردن برای هر بازیکنی پیش می‌آید. بازیکنان بزرگ فوتبال هم در حساس‌ترین بازی‌ها پنالتی‌های خودشان را گل نکردند. قاسمی نژاد در این فصل مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم پنالتی‌اش را به بیرون زد و دلیلی ندارد که بخواهیم برای این ضربه حرف و حدیث درست کنیم.»


سهرابی در مورد ادامه کار باشگاه ماشین سازی با فرهاد کاظمی برای فصل بعد گفت: «ما از عملکرد فرهاد کاطمی راضی هستیم. او زحمت زیادی کشید تا تیم را در لیگ برتر نگه دارد. اما کار از کار گذشته بود و دیگر نمی‌توانست جلوی افتادن تیم را بگیرد. در مورد آینده کاری کاظمی در ماشین سازی، فقط من تصمیم گیرنده نیستم و باشگاه هیات مدیره دارد که همه باید در این مورد نظر دهند. هیات مدیره هم در جلسه‌ای که بعد از اتمام لیگ می‌گذارد در این مورد تصمیم گیری می‌کند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ماشین سازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته