دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیات عامل ایدرو در آیین تجلیل از استادان سازمان مدیریت صنعتی :

سازمان مدیریت صنعتی نیاز مطالعاتی مدیران صنعت کشور را برطرف کند

دنیا در حال استفاده از آموزشهای کاربردی است و ما هم با طرح آموزش پانصد مدیرتراز جهانی سعی در تحول مدیریت صنایع کشورداریم.
کد خبر : 176333

به گزارش گروه اقتصادی آنا از ایدرو، منصور معظمی رئیس هیات عامل ایدرو گفت: شرکت در انتخابات برای هر کسی که تعلق به این آب خاک دارد واجب است و آینده در دست خود ماست ماییم که انتخاب می کنیم پس رفت کنیم یا پیشرفت دوباره به خرابی برگردیم یا روز به روز بهبود داشته باشیم .


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نام نیک سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی در تمام شاخص ها در سال گذشته بهبود داشته ولی انتظار ایدرو و کشور این است که سازمان جهت برای صنعت کشور ظرفیت سازی و کادرسازی کند.


معظمی با بیان اینکه حتی در بحث های سیاسی هم نباید اصوال حاکم بر بنگاه اقتصادی نفی شود، خاطرنشان کرد: آنچه انتظار ما از سازمان مدیریت صنعتی است، آموزش فنون کسب و کار با علم روز و هدایت بنگاه ها است و اینکه بتواند در رقابت با دنیای بیرون بتواند سربلند باشد.


وی با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت صنعتی نباید صرفا به برگزاری دوره های آموزشی تکیه کند، از این سازمان خواست نیاز مطالعاتی مدیران صنعت کشور را برطرف کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته