دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 14:22
دو خبر/

رئیس واحد مرودشت: قانون‌مداری و امانت‌داری لازمه کار سیاسی تشکل‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت قانون‌مداری و امانت‌داری را لازمه کار سیاسی تشکل‌ها دانست.
کد خبر : 176320

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ دکتر سیدابراهیم حسینی در جلسه هم‌اندیشی شورای کانون‌ها، تشکل‌ها و مدیران مسئول نشریات دانشجویی گفت: «کار سیاسی کردن به ویژه در محیط‌های دانشگاهی بسیار حساس و فعالیت در این زمینه نیازمند صبوری، امانتداری و قانون مداری است، سیاستمدارانی که عجول باشند هیچگاه موفق نخواهند شد و این کار نیاز به صبر و حوصله دارد.»


دکتر حبیب الله ابراهیمی نیز ابراز امیدواری کرد که تلاش های دانشجویان در راستای خدمت به توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه و دانشگاه گسترش یابد.


وی به فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی و تشکل‌های این واحد دانشگاهی در شش ماهه دوم سال95 پرداخت و دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی را مایه افتخار دانشگاه دانست و کار کردن در کنار آنان را لذت بخش توصیف کرد و گفت: این عزیزان روحیه اجتماعی و سیاسی دارند و بدون هیچ چشم داشتی، ایثارگرانه وقت خودشان را در اختیار برنامه های فرهنگی و اجتماعی قرار می دهند.


در پایان این نشست مجوز فعالیت های نشریات و کانون های دانشجویی به مسئولان و دبیران نشریات و کانون ها تقدیم شد.


جشن انوار کربلا، محفل انس با قرآن


همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم جشن با شکوه انوار کربلا، امام حسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع) و محفل نورانی قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.


در این مراسم که به همت کانون قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برپا شده بود، عبدالحمید غریب نواز قاری بین المللی قرآن کریم به تلاوت قرآن پرداخت ودرفضایی معنوی عطر وبوی صوت دلنشین قرآن طنین انداز شد.


حجت الاسلام شیخ اسماعیل زارع رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرودشت به ارزش ذکر صلوات و ترجمه فرازی از صلوات شعبانیه پرداخت و بیان کرد: ذکر صلوات ریشه در قرآن دارد و این ذکر از ارزش خاصی برخوردار است، چرا که توحید، نبوت و امامت و ولایت در آن نهفته است.


وی آرامش را بزرگترین گمشده دنیای بشریت عنوان کرد و افزود: خیلی‌ها تمام امکانات بدوی زندگی را دارند اما عمق ماجرا که آرامش است را ندارند و این آرامش را می‌توان در همنشینی با آل رسول و قرآن پیدا کرد.


در ادامه این مراسم با اجرای برنامه از سوی گروه تواشیح و سرود طاها و مولود خوانی از سوی سجادیان و تلاوت قرآن ازسوی قاری نوجوان محمدرضا حبیبی همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب