دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 14:39
رئیس هیات فوتبال استان گیلان در گفت‌وگو با آنا؛

مسئولان گل‌گهر حرف‌های بچه‌گانه مطرح نکنند/ سپیدرود، نفت‌ تهران نیست که تماشاگر نداشته باشد

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: بهتر است مسئولان گل‌گهر نخواهند امتیازی که در یک بازی از دست دادند را به گونه‌ای غیر فوتبالی پس بگیرند.
کد خبر : 176263

قربانعلی الماسخاله در خصوص ادعای باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره دیدار این تیم با آلومینیوم اراک که حریف از هشت بازیکن بزرگسال استفاده کرده و با گرفتن سه امتیاز بازی به جای سپیدرود راهی لیگ برتر می‌شوند، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «من سال‌هاست که کارهای اداری فوتبال را دنبال می‌کنم و این‌چنین فرافکنی‌هایی را به خوبی تشخیص می‌دهم. بهتر است دوستان قبول کنند که سپیدرود شایسته‌ صعود به لیگ برتر بود.»


وی ادامه داد: «اگر تیم آلومینیوم اراک از هشت بازیکن بزرگسال استفاده کرده و مرتکب تخلفی شده کمیته انضباطی این تیم را جریمه می‌کند. چه ربطی دارد که بخواهند نتیجه مسابقه را تغییر دهند. بهتر است مسئولان تیم گل‌گهر حرف‌های بچه‌گانه نزنند. مطرح کردن چنین مبحثی نشان می‌دهد رفتار آنها کاملا غیر ورزشی است. بهتر است دوستان خام‌گیری نکنند و نخواهند امتیازی که در یک بازی از دست دادند را به گونه‌ای غیر فوتبالی پس بگیرند.»


رئیس هیات فوتبال استان گیلان در مورد مشکلات مالی تیم سپیدرود و اینکه نهایتا این تیم به کدام نهاد واگذار می‌شود، بیان داشت: «ما فصل گذشته قصد داشتیم تیم را واگذار کنیم که با پیشنهاد شهرداری رشت مواجه شدیم و قرار بر این شد تا روز آخر لیگ آزادگان که دیروز بود امتیاز تیم با مبلغ یک میلیارد تومانی که شهرداری به هیات فوتبال می‌دهد به این نهاد واگذار شود اما هنوز این مبلغ واریز نشده است. اولویت ما همچنان شهرداری است اما اگر مبلغ موردنظر داده نشود ما به‌ناچار امتیاز تیم را به جایی دیگر می‌دهیم چون باید هزینه‌های باشگاه سپیدرود پرداخت شود و تیم برای لیگ برتر آمادگی لازم را داشته باشد.»


او تاکید کرد: «سپیدرود پس از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ایران است. ما نفت‌تهران یا تیم دیگری نیستیم که حامی نداشته باشیم و بدون تماشاگر باشیم. وقتی تیمی سرمایه بزرگی به نام هوادار دارد باید حامی مالی خوبی هم داشته باشد تا بتواند با قدرت به مصاف حریفان خود برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته