دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 11:20
در گفت‌وگو با آنا؛

محمد نزهتی: نشان دادیم فوتبال رشت لایق بهترین‌هاست/ در لیگ برتر هم مدعی می‌شویم

مهاجم تیم سپیدرود رشت گفت: در شرایطی که هنوز یک درصد از مبالغ قراردادمان را هم نگرفتیم راهی لیگ برتر شدیم.
کد خبر : 176223

محمد نزهتی در خصوص صعود تیم سپدرود رشت به لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما در یک فصل سخت و نفسگیر و در شرایطی که هنوز یک درصد از مبالغ قراردادمان را هم نگرفتیم راهی لیگ برتر شدیم. تنها قدرتی که به ما انگیزه می‌داد حمایت همه جانبه هواداران بود و به خاطر آنها از جان مایه گذاشتیم تا در نهایت لیگ برتری شدیم. ما سال کابوس‌واری را از لحاظ مالی سپری کردیم و تنها پاداش‌هایی را از هدایتی، خلیل‌زاده و شهردار محترم رشت گرفتیم.»


وی با اشاره به بومی بودن تیم سپیدرود بیان داشت: «در تیم ما تنها حسین کعبی شناسنامه‌اش برای شمال ایران نبود که او هم با تمام وجود تلاش کرد تا تیم موفق شود و حالا از همه ما شمالی‌تر است. خیلی‌ها می‌گفتند که فوتبال بیشتر بازیکنان سپیدرود تمام شده و ما برای آنکه ثابت کنیم چنین حرفی واقعیت ندارد در بدترین شرایط تمرینات را ادامه دادیم و کمک کردیم تا استان گیلان بار دیگر در لیگ برتر صاحب سهمیه شود.»


مهاجم تیم سپیدرود افزود: «دیروز هم برابر تیم آماده نساجی یکی از زیباترین بازی‌ها را ارائه کردیم و در همان 15 دقیق اول دو گل زدیم. بعد از آن کمی کوتاهی کردیم و این تصور را داشتیم که کار تمام شده است و برای همین حریف توانست بازی را به تساوی بکشاند. بعد از آن ناامید نشدیم و برای جبران نتیجه با همه وجود بازی کردیم و خوشبختانه به گل سوم رسیدیم تا مجوز صعود را بگیریم. می‌دانستیم که تیم خوب گل‌گهر سیرجان هم برنده می‌شود و اگر متوقف شویم عملا یک سال تلاش‌مان به هدر می‌رود.»


او با اشاره به فوتبال پاکی که تیم‌های شمالی دیروز برگزار کردند، عنوان کرد: «بازی دیروز سپیدرود و نساجی بدون هرگونه شائبه‌ای برگزار شد. اتفاقاتی رخ داد که همه دیدند هر دو تیم بدون کوچکترین رحمی نسبت به یکدیگر در تلاش بودند که برنده شوند. در بازی خونه به‌خونه با خیبر خرم آباد و همچنین ملوان با نفت‌ مسجد سلیمان نیز ثابت شد که تیم‌های شمالی به دنبال فوتبال پاک هستند. متاسفانه کسانی که به هدف خود نرسیدند قصد دارند فوتبال شمال را به حاشیه ببرند که البته به هدف خود نمی‌رسند. ما در تمامی بازی‌های این فصل فوتبال سالمی را ارائه کردیم و حالا که با دست خالی به لیگ برتر صعود کرده‌ایم تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای شمال ایران باشیم.»


نزهتی در مورد اینکه به‌نظرش تیم سپیدرود نقش آسانسور را در لیگ برتر پیاده می‌کند و به لیگ آزادگان برمی‌گردد یا در این رقابت‌ها شگفتی‌آفرین می شود، گفت: «ما فصل گذشته از لیگ دسته دوم به دسته اول آمدیم و این فصل هم لیگ برتری شدیم. این موضوع نشان می‌دهد که تمامی اعضای تیم سپیدرود هدف مشخصی را دنبال می کنند و می‌خواهند در لیگ برتر هم تیمی در سطح مناسب و قابل قبول باشند تا جزو مدعیان قرار بگیرند. البته در این میان باید حمایت مالی لازم از تیم‌مان بشود. درست است که تیم ما سرمایه بزرگی به نام هوادار را دارد ولی وقتی مشکلات مالی به بازیکنان فشار آورد به صورت ناخواسته کیفیت تیم دچار مشکل می‌شود. ما صداقت‌مان را با آمدن از دسته دوم لیگ آزادگان به لیگ برتر ثابت کردیم. از امروز به بعد مسئولان هستند که باید از تیم حمایت کنند تا عامل شادی دل هواداران شویم.»


او در مورد اینکه فصل بعد هم در سپیدرود می‌ماند یا به تیم دیگری می رود، بیان کرد: «قرارداد من با تیم سپیدرود تمام شده اما دوست دارم فوتبالم را در تیم استانم ادامه دهم. به شرطی که بستر مالی لازم در تیم فراهم باشد و شرایط به گونه‌ای نباشد که پس از تمدید قرارداد در میانه‌های فصل مشکلات مالی به ما ضربه بزند و انگیزه‌مان را پایین بیاورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته