دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1394 - 11:03
در گفت‌وگو با آنا

مهدی تارتار: از حرف‌هایم برداشت اشتباه شد/ نفت و تراکتور با اشتباهات داوری مدعی شدند

سرمربی صبای قم گفت: متاسفانه عده ای از حرف هایم در برنامه نود، برداشت‌های اشتباهی انجام دادند، در حالی که منظور من چیز دیگری بود.
کد خبر : 17622

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، صحبت‌های سرمربی صبای قم در برنامه نود باعث شد انتقادهایی از او صورت بگیرد. تارتار در این برنامه خطاب به فردوسی پور گفت که اگر در بازی مقابل نفت تهران ساکت و آرام می ماند، به او اجازه صحبت در برنامه نود داده نمی شد.


مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در توضیح بیشتر این موضوع گفت: «هیچ گاه به دنبال جنجال سازی نبوده‌ام، اما زمانی که اینگونه حق تیم صبا پایمال می شود مجبورم واکنشی به آن داشته باشم چرا که در فوتبال ایران اگر ساکت و آرام باشی متضرر می شوی.»


وی درباره صحبت هایش در برنامه نود گفت: «منظورم این بود که باید شرایطی مهیا شود تا ما و مربیان دیگری که از داوری متضرر شده‌اند بتوانند حرف هایشان را بزنند. من اگر از مربیگری برکنار و خانه نشین شوم، حداقل 6 ماه بیکار خواهم بود اما داوران هر قدر هم که اشتباه کنند محروم نمی شوند. اگر یک داور که با اشتباهاتش باعث باخت یک تیم شده را 6 ماه محروم کنند، او در بازی های بعدی حواسش را به خوبی جمع می کند تا دیگر مرتکب اشتباه نشود.»


تارتار ادامه داد: «نمی‌خواهم منکر تلاش های دو تیم نفت تهران و تراکتورسازی در لیگ شوم اما حضور این دو تیم در بین مدعیان قهرمانی، به دلیل اشتباهات داوری بوده است که در بازی های این دو تیم مقابل صبا رخ داد.»


سرمربی صبای قم در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا مبنی بر اینکه تیم صبا در قم ماندنی خواهد بود و یا خیر؟ اظهار داشت: «در جلسه ای که آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای باشگاه صبا داشتند، خروج صبا از قم منتفی و قرار شد از سال بعد حمایت های بیشتری از این تیم صورت بگیرد.»


بازیکن سابق پرسپولیس، در بخش دیگری از این گفت‌وگو، دربی پایتخت را حساس دانست و افزود: «این دیدار ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و به طور حتم در روز جمعه شاهد حضور هواداران در استادیوم خواهیم بود. ضمن اینکه هر تیمی بتواند تمرکز بالایی داشته باشد شانس پیروزی بیشتری در این دیدار خواهد شد. امیدوارم پرسپولیس با همت و اراده بازیکنانش و همچنین حمایت هواداران بتواند استقلال را شکست دهد.»


وی در پایان صحبت هایش پیرامون تمدید قراردادش با صبا اظهار داشت: «هیچ چیزی مشخص نیست. فعلا بازی با فولاد را در پیش داریم. پس از پایان لیگ در این مورد تصمیم گیری می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته