دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1396 - 09:40

بازداشت باند سه نفره سارقان منازل شمال شهر/ سارق قوی هیکل عامل شناسایی بود

رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری سه سارق منازل در روز گذشته خبر داد.
کد خبر : 176192

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ پیمان لطفی، رئیس کلانتری 124 قلهک در توضیح این خبر گفت: در چند روز اخیر شاهد مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری در خصوص سرقت منزل بودیم که در این راستا شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که سرقت‌ها توسط سه سارق که یکی از آن‌ها ورزشکار، تنومند و قد بلند است، صورت می‌‌گیرد. متعاقب این امر چهره سارقان شناسایی شد.
وی ادامه داد: روز گذشته عوامل انتظامی حین گشت‌زنی متوجه رفتار مشکوک فردی می‌شوند که شباهت زیادی با ویژگی سارقان تحت تعقیب داشت، فرد مورد بازجویی قرار گرفت و پاسخ‌های متناقض وی دردسرساز شد. در این حین دو نفر دیگر از یک منزل مسکونی خارج شده و به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.


این مقام انتظامی افزود: به محض فرار افراد، عوامل کلانتری به تعقیب آنان پرداخته و در نهایت متهمان را دستگیر کردند. در بازرسی از دستگیر شدگان، تعدادی اموال منزل مانند، یک دستگاه لب‌تاب، یک دستگاه رسیور، یک دستگاه دوربین شکاری و یک دستگاه سشوار و چندین جفت کفش کشف و ضبط شد.
لطفی عنوان کرد: اموال مسروقه متهمان مورد شناسایی مالباختان قرار گرفت و آنها به همراه اموال مسروقه جهت تحقیق بیشتر تحویل پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سارق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته