دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقبال از «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در جشنواره تیبران

اولین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا قربانی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در جشنواره تیبران، با استقبال پرشور مخاطبان مواجه شده است.
کد خبر : 176114

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، بنا به اخبار دریافتی از دست‌اندرکاران جشنواره تیبران که از ۲۵ تا ۳۱ فروردین در ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا برگزار شد، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» ساخته حمیدرضا قربانی در جلب رضایت تماشاگران به شکلی مؤثر عمل کرده است.


گفتنی است «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» با پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی پیش از این در جشنواره‌هایی چون سائوپائولو (برزیل)، مِد فیلم (ایتالیا) و بنگلور (هند) حضور داشته است.


در خلاصه داستان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» آمده است: دعوای دو برادر بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.


مهناز افشار ، علی مصفا ، سارا بهرامی ، سهیلا رضوی ، آرش مجیدی ،علیرضا کمالی ، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، بهناز نادری، علیرضا نیکدل، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی، علی سخنگو بازیگران این فیلم هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حمیدرضا قربانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته