دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1396 - 14:59
سه خبر/

کسب مقام در مسابقات سرود از سوی دانش‌آموزان دبستان دخترانه سما واحد کرمان

دانش‌آموزان دبستان و پیش دبستانی دخترانه سما واحد کرمان توانستند در مسابقات سرود ناحیه یک آموزش و پرورش که اردیبهشت جاری در محل کانون فرهنگی فجر برگزار شد از میان 12 گروه شرکت کننده مقام دوم را کسب کنند.
کد خبر : 176014

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فاطیما محمدی، سوگند حیدری، فاطمه خادم، فاطمه عباسپور، هلیا یوسف‌الهی، یسنا رفیعی، فاطمه روحی، هستی معین‌الدینی، ساره صیفی، مهسا نیکبخت، فاطمه قانونی، یاسمن شیرعلی‌نژاد، نجمه شیخ الاسلامی، فاطمه نگارستانی، بهاره نوبهار، یلدا میرزایی، نازنین گلستانی، محنا سعید و ریحانه نصری اعضای گروه سرود مدرسه را تشکیل می دادند.


شرکت در دو جشنواره استانی


دبستان پسرانه سما واحد کرمان هفته سلامت را با شرکت فعال در دو جشنواره استانی «دیابت و زندگی سالم» و «نوجوان سالم» سپری کرد.


آرش شریفی و محمدحسین جوکار، دانش‌آموزان دبستان پسرانه سما واحد کرمان با شرکت در بخش نقاشی جشنواره «دیابت و زندگی سالم»، موفق به اخذ تندیس و لوح تقدیر شدند.


این جشنواره به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان و با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.


دانش‌آموزان متین عرفانی و ایلیا پورمحمدی نیز با شرکت در ششمین جشنواره دانش‌آموزی «نوجوان سالم» آموزش و پرورش استان، به اجرای موسیقی سنتی پرداختند.


نمایشگاه کتاب سلامت


دبستان دخترانه سما واحد کرمان به مناسبت هفته سلامت اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب کرد.


این نمایشگاه برای چندمین سال متوالی در 250 عنوان کتاب از انتشارات اسما الزهرا استان قم با 50 درصد تخفیف برگزار شده و بازدید از آن تا سیزدهم اردیبهشت جاری برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته