دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1396 - 12:27

کریم باقری: با بیرانوند کاری نداشته باشید، چند روز دیگر از پرسپولیس می‌رود!

تمرین امروز تیم پرسپولیس با شادابی و نشاط بازیکنان در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.
کد خبر : 175971

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10 و 40 دقیقه صبح در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد. مارکو مربی بدنساز پرسپولیس که برای دیدار با خانواده‌اش به کرواسی رفته بود در تمرین امروز حضور داشت. وحید امیری و محمد انصاری که دچار مصدومیت هستند، بعد از کار با فیزیوتراپ باشگاه امروز به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام دادند.


با برنامه ریزی برانکو در ابتدای تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن به دو گروه تقسیم شده و زیرنظر مربیان به تمرینات هوازی و کششی پرداختند.حفظ توپ، کار با توپ و پاسکاری بخش دیگر تمرین امروز سرخ‌پوشانبود.سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب بخش دیگر تمرینبود.


در ادامه شاگردان برانکو در نصف زمین به انجام بازی فوتبال مشغول شدند که بازیکنان اصلی با پیراهن بنفش در زمین حاضر بودند و حضور نریمان جهان و حامد آقایی در ترکیب بازیکنان اصلی نکته مهم بازی بود. بازیکنان پرسپولیس امروز شادابی خاصی در تمرین داشتند و شوخی‌های زیادی با یکدیگر کردند. در خلال تمرین و هنگام گل‌خوردن بیرانوند زمانی که بازیکنان با دروازه‌بان پرسپولیس شوخی می‌کردند باقری خطاب به بازیکنان گفت به او کاری نداشته باشند چون چند روز دیگر از پرسپولیس می‌رود!


تمرین فردا تیم پرسپولیس ساعت 10 و 30 دقیقه در ورزشگاه خیریه عمل برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته