دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سریعترین دختر ایران: پشت‌سر آدم‌های موفق حرف زیاد است!

مریم طوسی که با ٢ مدال طلای قهرمانی آسیا از پرافتخارترین بانوان ورزش ایران است، اخیراً نتوانسته رکوردهای خوبی در مسابقات بین‌المللی به دست بیاورد.
کد خبر : 175919

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، همین موضوع باعث شده شایعات زیادی راجع به طوسی مطرح شود که البته خودش این شایعات را رد می‌کند و می‌گوید همیشه با اخبار دروغ دست و پنجه نرم کرده است.
رکورد ضعیف در مسابقات چین
مریم طوسی قرار نبود در مسابقات جایزه بزرگ چین شرکت کند چون طی ماه‌های اخیر از آمادگی ایده‌آل به دور بوده است. طوسی به خواست خود در این مسابقات شرکت کرد و رکورد ضعیفی هم از خود به جای گذاشت اما ناگهان خبر آمد که طوسی به دلیل مصدومیت نتوانسته در این مسابقات شرکت کند. انتشار این خبر آن هم در سایت فدراسیون فوتبال جای تعجب زیادی داشت چون طوسی در دوی ١٠٠ متر به مصاف رقبای خود رفت و با رکورد ١٢ ثانیه و ٧٤ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد. این نتیجه ضعیف درحالی به‌دست آمد که انتظار می‌رفت طوسی عملکرد بهتری داشته باشد اما رکورد او با رکوردهای سطح اول آسیا فاصله زیادی داشت به همین دلیل خبر مصدومیت طوسی مطرح شد.
تکذیب مصدومیت توسط فدراسیون
این ماجرا وقتی عجیب‌تر شد که فدراسیون دو و میدانی مصدومیت طوسی را تکذیب کرد. با وجود این‌که سایت خود فدراسیون از مصدوم شدن این دونده و کناره‌گیری او از مسابقات جایزه بزرگ خبر داده بود اما تیمور غیاثی، سخنگوی فدراسیون مدعی شد هیچ مصدومیتی در کار نبوده و طوسی صرفاً به خاطر عملکرد ضعیفش از مسابقات جایزه بزرگ کنار رفته است. غیاثی این موضوع را که طوسی در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کرده و عملکرد ضعیفی داشته تأیید کرده است.
طوسی: این حرف‌ها برایم اهمیت ندارد
واکنش مریم طوسی نسبت به اتفاقات رخ داده جالب است. او ماه‌هاست که ترجیح داده سکوت کند و حالا هم مقابل این شایعات واکنش عجیبی نشان می‌دهد. طوسی درباره مسائل مطرح شده درباره خودش می‌گوید: «من هم این اخبار را شنیده‌ام اما واقعاً برایم اهمیتی ندارد که درباره شرایطی که دارم چه حرف‌هایی درباره من زده می‌شود. طی مدت اخیر همیشه پشت سر من حرف و حدیث زیاد بوده و به آنها عادت کرده‌ام.پشت سر افراد موفق همیشه حرف زیاد است و دیگر برایم اهمیتی ندارد که پشت سر من چه می‌گویند.»



انتهای پیام/

برچسب ها: بانوان مریم طوسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته