دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1396 - 10:35

توئیت مشاور رئیس‌جمهوری: شبیه‌سازی جنبش وال استریت درایران خطای استراتژیک است/ هشیار باشیم که جامعه رابه کجا می‌بریم

مشاور سیاسی دفتر رئیس جمهوری طی توئیتی ضمن انتقاد از مقایسه وضعیت اقتصادی و طبقاتی در ایران و آمریکا گفت: پافشاری براین سیاست خطای انتخاباتی و تکرار آن یعنی ایجاد زمینه ذهنی ملی دردعوت مردم به شبیه سازی جنبش وال استریت است.
کد خبر : 175908

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حمید ابوطالبی در حساب توئیتری خود نوشت:


« جنبش اشغال‌ وال استریت، مبارزه با فرهنگ و نظام سرمایه‌‌داری و نفوذ دلالان و غول‌های پولی در آمریکا با اعتراض مردمی خیابانی (اصل٩٩٪دربرابر١٪) بود؛ شبیه‌سازی جنبش وال استریت در ایران و تبدیل (٩٩٪ و١٪) به (٩٦٪ و٤٪)، تقابل فقیر و غنی زالوصفت، و...یک خطای استراتژیک است که دو نتیجه خواهدداشت: شکستن وحدت ملی و یکپارچگی ایران و تضعیف اتحاد ملت، با ایجاد بحران فقر و غنا، و ضرورت مقابله با نظام زالوصفت سرمایه‌داری! پس از نزدیک چهار دهه از انقلاب؛ ایجاد نزاع روانی و عملی میان تولیدکننده و کارگر، کارخانه دارو مصرف‌کننده، نابرابری درآمدی، هراس‌افکنی در کشور با گسترش تنفر و تقابل میان ملت و دولت».


وی در ادامه نتیجه گرفت: پافشاری براین سیاست خطای انتخاباتی و تکرار آن یعنی ایجادزمینه ذهنی ملی در دعوت مردم به شبیه‌سازی جنبش وال استریت! انتخابات بیست روز دیگر تمام می‌شود؛ شکاف ملی، ایجاد بحران و آرامش‌زدایی از جامعه، یک اقدام ضدامنیت ملی است.


ابوطالبی در پایان تأکید کرد: هشیار باشیم که جامعه را به کجا می‌بریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته